it is better to be hated for what you are, than to be loved for what you are not.

Hejsan allihopa! :) Hoppas ni haft en finfin lördag! Min har vart RIKTIGT grym faktiskt! :D Men innan jag berättar om den tänkte jag bara dra lite om igår så har vi det avklarat ;) 
Men okej, finns väl inte så jättemycket å säga då det var en väldigt normal fredag, men rätt go var den ändå! :) Började med kemi som var ja, ungefär som vanligt - rätt flummig alltså haha xd 
Aja sen efter den så hade vi matte som la var som vanligt typ. Sen efter det hade vi svenska då vi bara läste i vår något lama bok, men lektionen livades upp lite av Lucas och hans små kommentarer och när han satt och andades sådär högt igen.. asså HAHAHA denna gången höll jag på riktigt på att avlida x'd får hoppas han inte märkte nåt bara för det skulle vart sjukt taskigt hahaha. 
Nåvääl, sen efter det hade vi engelska då vi hade ett litet oförberett övnings-nationellt prov typ. Jaja jag trodde nog det skulle vart svårare än det var, var faktiskt väldigt enkelt så just det kanske man inte behöver va SÅ orolig inför iaf! 
Jaja, och efter det hade vi väldigt seriös lunch då vi satt och diskuterade familjefejder och vad som kommer hända när våra föräldrar dör, vem som ska ärva huset ochsådär hahaha, ovanligt seriös diskussion för att vara oss måste jag säga! xD 
Haha och sen efter en liten rast så hade vi då so, som var sista lektionen med andreas :'( Var på riktigt asledsen för det haha fick typ tårar i ögonen när han sa hejdå :'{ haha men jaja, det vi gjorde under lektionen var bara att få tillbaka våra skrivuppgifter, vet faktiskt inte riktigt han tyckte då han både skrev "stars och wishes", vilket han gjorde till typ alla så ah får la se hur det gick med den.. Aja å sen efter det så kollade vi på en helt förjävlig film resten av lektionen, handlade om när usa var med i andra världskriget och när dom sen hittade förintelselägrena och alla fångar där.. alltså fyf*n va hemskt det var, dom hade verkligen lyckats med att få det att se verklighetstroget ut med lägret, alla skelettliknande och döda fångarna osv.. nä USCH, var den hemskaste filmen hittills faktiskt, trots att den typ var bäst på ett vis..
Aja, och sen då vid kvart i slutade vi och så sa vi hejdå till andreas (snyft, kommer sakna honom hur mycket som helst haha :'() och sen fick vi somvanligt vänta en halvtimme på bussen.
Men då satt vi i sofforna och umgicks lite med killarna, och sen spelade vi massa quiskampen och åt godis hehe ;)
Och sen åkte vi hem! Och i stora bussen var det ju lika skönt som det brukar, men sen i lillabussen fick man genast typ ont i huvudet bara man kom in i den.. -.- Haha jaja jag och elsa hade åtminstone rätt kul, och sen fick jag ju slutligen gå av *thank god* ;)
Å då gick jag direkt upp till hästarna vilket jag ju gör ibland, och så gick jag in och gosade lite med dom (särskilt med plupp, ÅÅH vill bara äta upp honom för han är så OTROLIGT söt haha!!) fast sen började alla typ hänga efter mig och bli lite väl närgångna, så då gick jag ut ut hagen, och sen efter en stund kom mamma dit så då gick vi hem tillsammans! Hon höll även på att slå ihjäl sej påvägen, stackarn haha..
Aja, och sen när jag kom hem så åt jag la något, och sen såg jag lite på tv åså, och sen efter en stund så gick jag ner och gjorde nuggets med pasta! :D å sen efter det så kände jag mej sugen på nåt sött så då bestämde jag mej för å göra maränger! Så då gjorde jag det, och sen medans dom va i ugnen såg jag sista avsnittet av wild kids :( hahaha älskar det programmet!!
Aja och sen hade vi hursomhelst en mysig kväll med tv, maränger (med choklad på ;D) och godis! 
jag igår!
 
åååh titta bara på dom!!! :'D
haha åså mina URsnygga maränger.. haha nämen dom va godare än va dom ser ut! x))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback