Igår - skolan

Hejsan allihopa :D GAAAH va gött att det är helg nu, har nog aldrig längrtat efter det så mycket som nu.. Nämen ärligt talat har det la inte vart en toppenvecka, särskilt inte i skolan.. Vet dock inte riktigt varför? Det är nu man vill ha som roligast ju :( Jaja får hoppas nästa vecka blir bättre&roligare! 
Men sen efter jag kom hem från skolan har jag haft det rätt så himla awesome, och sen var det ju en rätt bra dag igår med! Så tänkte berätta lite om igår å sen lite om idag och förhoppningsvis hinner jag även med ett säleninlägg! ;) Så vi kör på :)
Igår somsagt var en bra dag, eller skolan var la okej och eftermiddagen var grym!
Men ja, vet inte redigt vad jag ska säga om skolan.. Hade först rätt lam spanska för vi hade en vikarie som kunde noll spanska (var dock fruktansvärt kul när hon sa la pagina x''d) men jaja ;) Sen hade vi biologi som la var rätt normal, pappa var rätt galen men är ju van vid det haha x) Å sen hade vi musik då Marcus typ bara pratade om hur vi skulle spela en blues-låt på gitarr&piano och sen dom sista typ tjugo minutrarna fick vi börja spela och jag tänker ju då spela piano för att få helst A, men jag fattade verkligen ingenting om hur man skulle kompa.. :/ Så det gick inte så bra, så det blev mest flumm och kaos i grupprummet haha..
Aja, och sen hade vi matte som var helt normal typ, och efter det var det lunch och sist idrott som la typ var det roligaste på dagen, då vi först värmde upp med nåt program på Kinect då en tjej på skärmen visade massa styrkeövningar som vi då skulle härma (typ som dagen innan), och sen tänkte vi dansa med Kinect då, men såklart satt det massa bitchar på läktarn och skulle kolla på, så då gick vi över till gamla hallen och skulle spela volleyboll.. Dock förstörde jag och elsa den planen genom att springa runt som galna råttor, hoppa (och skratta så vi dog) på tjockmattan, leka Jedward och skrika som in i h-vete HAHHAHA asså jag tror inte dom andra uppskattade det så mycket... x'D pch när vi väl skulle spela va vi as-oseriösa så alla fick damp på oss så till slut sket vi i det och gick bort och va duktiga och gjorde lite styrkeövningar typ fem minuter istället hahah xd Som vi sen fjäskade och sa till Adnan som säkert trodde vi hade gjort typ asmycket, för sen fick vi gå haha xD
Så då bytte vi om och sen gick vi ner till hamnen och hoppade på 101an dårå :P
Och sen åkte jag somvanligt till stallet!
Och skriver somvanligt ett separat inlägg om det så blir det inte såhääär jäkla långt!! ;)
outfiten igår (okej bara halva haha men hade iaf vinröda byxor oxå ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback