Øverrasking!!!!! :D

MEN HALLÅÅÅ ALLA!!!!!! HA! Nu blev ni øverraskade va?! Men nu ær det faktiskt så, att jag får anvænda internetet typ hur mycket jag vill, så jag kan faktiskt uppdatera hærifrån ændå! HA, så lætt kom ni inte undan ;) Dock pissjobbigt att det ær norskt tangentbord.. :/ Menmen, tænkte bara skriva att jag nu då ær framme hos min kusin och hennes familj och deras fina gård i finaste norge, och resan hit gick hur bra som helst utan några problem! Var inte ens rædd nær jag fløg sjælv ;)
Haha næ nu måste jag sluta, blir før jobbigt før er att læsa annars, så ska nog sætta på en film eller nåt, men ha det bæst så hørs vi sækerligen imorgon igen! :D
Puss :*
 
orkar ej ladda upp bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback