torsdagen #2

Och SEN när jag tänker att det inte kan bli värre, så får jag gå upp på scenen under diplomutdelningen och ta emot diplom för "bästa elev i spanska".. Asså HERREGUD, det var verkligen det jag minst väntat mej å jag var heeelt oförberedd, jag hade suttit där helt lugn å tänkt typ; haha, skönt att man slipper gå upp dit å ta emot nåt! Åså bara hör jag mitt namn och då känns det verkligen som om det är nån annan som går upp där på scenen.. Åh shit, och jag som HATAR att synas inför så mycket folk, trodde jag skulle svimma seriöst. Så var typ helt chockad efter det haha så dom andra tyckte nog jag verkade typ jättebortskämd och inte glad över det, men just då var jag typ för chockad (på nåt vis) att jag inte kunde glädjas så mycket åt det, haha :/ 
 
Å tja, sen hängde typ den känslan lite med typ under resten av kvällen, konstigt nog..? Kände mej inte superglad och inte alls på humör, trots att festen och middagen var trevlig. Eller alltså det var ju roligt, särskilt när det liksom hände saker, typ när dom gav diplom till olika sorters folk, typ 9ans babe åsånt, och så var det ju skitkul att se bilder från hela vår högstadietid å bilder dom tagit på alla under kvällen, men under middagen och så kände jag mej nog mest trött och typ tom.. Kan även påverkats av att jag hade helt enormt ont i huvudet typ HELA kvällen. Men ah, maten var ju rätt god och underhållningen bra men jag tycker ändå dom kanske kunde gjort nåt lite extra, för det blev vääldigt långtråkigt vissa stunder. 
Å sen precis när dansen började vid halv tio så åkte vi faktiskt hem (ok var lite mitt fel men), eftersom elsas mamma redan var där och väntade på oss och vi ändå inte dansade utan bara stod vid väggen och kollade på -.- 
Så det var nästan lite skönt!
Å sen åkte vi hem till elsa, hämtade våra grejer osv och sen så tog jag moppen hem! Fast jag stannade dock först hos mina kusiner då min moster lovat göra hennes traditionella inbakade fläta på mej, som hon typ alltid gör när jag vill vara lite fin ;) Så då hann jag prata med mina kära kusiner med :D 
Å sen åkte jag hem dårå, och då hade ju min syster kommit hem!! :D så fruktansvärt skoj då jag inte sett na' på över en månad då hon somvanligt jobbar i norge nu! 
Så då pratade vi massa åså hjälpte hon mej med ett par saker och kollade om min avslutningsklänning var alldeles för kort och såg trashig ut, men den godkändes ;)
Å sen vid typ tolv halv ett var jag ju tvungen att gå å lägga mej inför "den stora dagen"..! 
 
frida å lollo under middagen! :D
emma under middagen, haha :D
efterrätterna :D
åså lite gruppfoton i vårat älskade uppehållsrum.. usch fyfan va jag kommer sakna allt :'(
omg fulaste minen nånsin å jag ser ut som en pygmemen jaja wtf ;D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback