måndagen!

Å sen om vi ska ta lite om dom senaste dagarna med, så kan jag säga att skoldagarna väl vart sådär, lite upp&ner om man säger så.. MEN vi har fått så jääkla mycket fika och sånt så det är konstigt om inte typ alla nior blir smällfeta efter detta xd Nämen har vart sjukt chilliga dagar, har typ bara lekt lekar på alla lektioner och fikat då, haha. Så i måndags så var det la helt okej, men hade typ inga vanliga lektioner utan alla var väldigt slappa!
Men annars hände la inget superspeciellt i skolan den dagen. 
Aja, sen åkte vi hem å när jag kom hem ställde jag mej å gjorde mina vanliga amerikanska pannkakor haha, och sen efter jag ätit dom så fick jag typ matkoma så då bara la jag mej ute i solstolen på södersidan, och sen slocknade jag, haha xd 
Å sen låg jag där och sussade i typ TVÅ timmar, helt stört?! Haha så då blev jag lite sur för typ hela kvällen hade gått kändes det som, + att jag hade drömt skiiitskumma drömmar?! Usch. Nåväl var gött å sova iaf! ;)
Aja sen gick jag in, kollade på lite fotboll, och sen fixade jag typ lite saker och duschade och så och sen satt jag väl vid datan as usual! 
Så.. väldigt intressant dag xd
hade väldig outfit-brist.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback