måndagen - städ och softboll i skolan, chill hemma!

Men HALLÅÅÅÅ allihopa!!!!!!
HerreGUD så mycket det har hänt under dessa dagar jag vart borta från bloggen. Jeeeezus så mycket känslor det vart och just nu i denna stund då jag skriver detta känner jag mej ärligt talat rätt tom. Vet faktiskt inte hur glad jag är över att det är sommarlov.. Känns faktiskt rätt förjävligt, men jag vet ju att saknaden å allt detdär går över med tiden. 
Men just nu är jag väl inte superlycklig, men ska iaf försöka få ihop några inlägg om denna UNDERBARA å samtidigt lite hemska sista vecka med klassen!
Så vi sätter igång med måndagen!
Det var förvisso en kanske inte SÅ fruktansvärt rolig dag, men vi hade iaf softbollturnering hela dagen. Eller inte i början förresten, då såg vi på film och städade ur våra skåp osv, FETT sorgligt ändå :(
Nåväl, och sen hade vi långrast då vi gick å köpte lite kakor&läsk av våra pantpengar från typ 7an haha, och åt vår allra sista lunch någonsin på ribba.. :/
Å sen vid typ halv tolv började softbollen dårå! Å somsagt det var väl inte dökul precis för vår klass både suger på det och folk var lite oseriösa, men trots det vann vi ändå två matcher (tror jag) å jag var iaf lycklig för att jag lyckades pricka bollen med slagträet varje gång å inte behövde använda pinnen en enda gång, hehe ;D
Nämen sen var det la lite skoj då&då typ ute på plan då vi stod å lyssnade på killarna som skrek för full hals hahahha och sen fick man ju faktiskt även en hel del färg under dagen för det var pangväder :D så det var inte helt dumt ändå!
Och sen vid typ två fick vi åka hem!
Å sen åkte vi vår allra sista tur hem med Svenne, även det fruktansvärt sorgligt, fick dock presentkort på glass från krysset vilket var otroligt fint! :D
Å sen fick jag gå hem, pratade lite med björn&tyra på vägen, och sen där hemma gjorde jag typ nån mat tror jag och så satte jag mej ute i solen å typ sov haha :D å sen efter det vet jag faktiskt inte vad jag gjorde, men bloggade väl lite och kollade på tv åså!
 
aw så sött!! 
 
haha fjortis i bikini typ, finaste brännan meddddd
juste, gick ju å spanade in ninas nya häst med! supersöt var den å jättenyfiken å hungrig haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback