Litet avskedsinlägg...

Heeeej allihopa!!! Gud va längesen det var. Nåväl, tänkte bara kika in här och skriva ett litet avskedsinlägg haha.. För imån flyger ju jag till norge (ensam ;s) och är där i 2½ vecka, och sen åker vi direkt till åland och stannar där tills typ den 20e. Så TYVÄRR tror jag nästan att bloggen kommer få vila ända tills dess, möjligtvis kan jag skriva lite inlägg på kvällarna i norge eller så, men jag vet inte riktigt.
Och juste, för er som inte vet så ska jag alltså jobba som barnvakt hos min kusin och hennes fyra små underbara barn! (tror nämligen inte jag skrivit det på bloggen?! xd) Och sen efter jag kommit hem från åland så har jag 5 dagar hemma innan jag åker till FRANKRIKE med bästa Allliiiiiss :D :D :D omg, tror jag inte skrivit det heller?! Haha vad är fel på mej liksom xd Nåväl, så som ni ser är typ hela min sommar räätt fullbokad, så som ni förstår så kommer det INTE bli mycket uppdatering alls.. Men lite då&då somsagt! Men tror tyvärr inte jag hinner skriva nåt mer om midsommar och så, men jag hade iallafalll en underbar helg uppe i bästa sörmland, precis som förra året!! Hoppas ni oxå hade en toppenmidsommar! Men nu måste jag sluta då jag måste upp typ 4 imån bitti, men HA DET BÄST allihopa så hörs vi när vi hörs! PUSSSSSSSSS :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback