bikinisar....

Btw, tänkte bara visa hur min "nya" bikini som jag köpte då för nån månad sen ser ut, den som jag inte är så nöjd med hehe.. tror aldrig jag hann visa den? Haha nämen ser inte så farlig ut på bilden men tycker den är typ lite tantig och den är ett nummer för stor med + att trosorna är skiitstora, asfult haha. Men ja, vad tycker ni? Haha btw, ignorera min bandeau som jag satt fast så fint vid höften, det är inte alltså mina trosor som sticker upp x'D
 
 
å såhär ser bikinin ut som jag troligtvis ska köpa imån, om den finns kvar!
lite mer typ "ungdomlig" å lite vanlig så :) men vad tycker ni om den?
Aja sjukt onödigt inlägg men tänkte att det är lite roligare än bara massa text ;)
 

Kommentarer
Frida! :D säger:

Ååh båda va ju jättesnygga!!
Men den vita satt verkligen jättebra och såg asbra ut! Hoppas den finns kvar då! Vart kommer den ifrån? :)
Puss <3

2013-07-24 | 10:18:18
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se
Frida! ;D säger:

Sv:
Jaha va synd.. Men ja det va ju verkligen ett kap då! Den är säkert jättefin den med! ;)
Hehe du är la söt!! Åå tack! Pusss :** <3

2013-07-24 | 23:51:45
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback