Sjukt rolig dag och imån blir det ISABERG!! :D

Jahopp, då var det överstökat då ;) Inläggen alltså, haha x) Nu är det bara å börja på årsresumé då!! Haha nä jag vet faktiskt inte om jag pallar, isåfall kommer den ju typ 2 månader efter alla andra.. Dock är det ju sjukt kul å ha.. Äsch får tänka lite på det ;)
Men måste bara berätta lite om idag då, haha xd somsagt har det vart en sjukt rolig och flummig dag, som alltid på tisdagar ;)
Dock är ju typ aldrig dom två första lektionerna roliga, men dom gick väldigt snabbt&smidigt idag må jag säga! :P Spanskan var la okej, gjorde inget särskilt typ, och sen på so'n var det först rätt lång storsamling, och sen pratade vi rätt mycket nyheter och sånt, och sen jobbade vi bara med religionen typ en kvart ;) Så på fredag blir det "förhörsprov" eller va fasen det heter, haha kommer inte gå så bra.. xd
Jaja, sen efter det började ju iaf det roliga, eftersom hemkunskapen började då! ;D
Och för det första skulle vi göra typ min&elsas favorit; paj! Å vi har ju vår underbara "specialare" som vi alltid gör, nämligen ost&broccoli-paj! :D Å inte nog med att den blev SVINGOD (inte alls självgod hahhah), så hade vi SJUKT kul under tiden hahah x'd 
Å sen så gjorde vi även efterrättspaj, och jag och elsa (och lucas, som kom fram och frågade hur han skulle göra hela jäkla tiden, LÄS RECEPT SOM ANDRA säger jag bara!! haha) valde att göra jordgubbspaj :D även den blev såklart svingod ;P haha. Nämen ja, kul var det iaf och MÄTT blev man!! Åt typ 2 portioner av varje haha x) 
Å sen vid tolv efter vi ätit upp osv slutade vi, och sen satt vi som vanligt typ 2 timmar i mediateket och där kollade vi på sista avsnittet av gg!!!! :'0 usch, var både hemskt men ändå fint! Önskade dock att det kunde slutat liite finare/bättre, man märkte liksom att typ alla skådespelarna var trötta efter typ 6 år.. Men jaja, gg är iaf BÄST hursomhelst och kommer alltid vara!!! <3
Å efter det satt jag, elsa och emma och flumm-kollade på massa olika saker (som vi snabbt tröttnade på), bl.a Nalle phu, bambi och 99 saker med erik och mackan :D haha ;P
Å sen hade det typ gått två timmar och det var dags att gå till mat&bak! Å där hade vi tja, precis lika kul som vanligt xd Skulle göra typ kakbuffé, så alla bakade typ massa småkakor osv, och jag och elsa bestämde oss för att göra chokladkakor och drömmar! Så elsa gjorde chokladkakorna och jag drömmarna.. Skulle dock inte gjort dom eftersom dom blev ASmisslyckade haha.. Visste inte att man inte skulle platta till dom innan, så dom blev SKITSTORA och platta, och så smulades dom sönder och smaken var inge vidare heller.. Så tyvärr haha.. men dom andras kakor va iaf goda! ;D å det viktigaste var ju att vi hade kul ;P
Å sen åt vi, och åt och åt tills man inte fick i sej en enda smula till, och sen fick vi skynda oss som f*n i slutet, så kom typ 8 min sent till pianot, hehe.. Men det gjorde inget ;)
Å sen hade jag då pianolektion vilket gick bra åså, och sen efter typ nästan en timma så slutade jag och tog bussen hem! Å sen kom mamma och hämtade mej och sen åkte vi hem! Å nästan direkt började jag göra pannkakor, både för att äta idag men även ha med till Isaberg imån! Vilket jag btw är SJUKT taggad inför, kommer bli så sjukt kul å åka skidor igen!! Å så får vi hoppas att jag inte dör eller blir utmobbad för min snygga skid-stil, haha xd Nämen det blir awesome!! :D
Men nu måste jag gå ner och äta kvällsmat, men vi hörs nog kanske imånkväll! Ha det bäst hörrni, puss :*
kakbuffé in my <3!!!!! :D 
ååh sakna..! :'( jaja imån blir det lite sånt här iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback