Juldagen!

OBS DETTA SKULLE PUBLICERATS DAGEN INNAN VI ÅKTE TILL GRANCAN! Bara så ni vet, haha ;)
 
Haha å innan jag börjar berätta om de senaste dagarna måste jag bara meddela att det är totalt glädjerus i hela familjen genberg just nu, eftersom vår älskade noa kom tillbaka efter ETT DYGN (oh så hemskt) då han vart spårlöst borta.. Nu är han dock tillbaka, med endast ett sår på nosen och hårtussar på pälsen.. Haha. 
Men anyways! Så måste jag nog ändå säga att juldagen var bäst av alla juldagarna, mycket bättre än julaftonen tillochmed! Å detta endast för vårat UNDERBARA julkalas med världens bästa släkt!! Å haha ja det går inte att förklara hur roligt vi har den dagen/kvällen/natten, men asså man vill verkligen aldrig därifrån.. För vi har bara så sjukt kul å vi är typ hur många som helst och alla är typ bara världens goaste folk! :D
Men först äter man då typ jordens största julbord, och sen sitter man i ett par timmar å bara äter, pratar, flamsar, äter efterrätt osv :) Å sen såklart springer runt med världens bästa tyra, som springer fram och tillbaka och lämnar grejer till folk och springer och dansar och klappar i händerna och är typ världens goaste unge haha! :'D
Å sen så efter det så spelar man spel (vi var typ 13 pers som spelade Med andra ord, eftersom det va typ alla kusiner + flick/pojkvänner osv haha) å pratar med alla, och sen sjunger och spelar typ alla, och sen självklart så öppnade vi ju baren, vilket är det goaste på hela kvällen typ haha där man kan hänga heeela kvällen :D 
Å där står jag då som den bartender jag (typ) är hahah, och serverar massa drinkar (eftersom min morbror är typ galen i alkohol och åker på årliga "affärsresor" till tyskland å köper hem massa sprit haha.. fast han är inte alkoholist! ;)) å sen hänger man där och spelar biljard å pratar och lyssnar på typ världens bästa musik HAHA xd å sen tog vi en paus mitt i allt och gick ut till flygeln och gick och kollade på min moster&morbrors fårskinnsbutik som dom öppnat där! :) Å sen snokade vi även omkring i hela flygeln eftersom det var aslängesen vi var där (min morfar bodde där innan han dog), så det va skoj! :)
Å sen gick vi upp till baren igen och spenderade resten av kvällen där, och vi hade sviinkul där haha och jag vann 2 ggr över min kusins pojkvän på biljard bara för jag är grym haha (eller så kan det berott på att han råkade få i den svarta bollen innan han skulle göra det haha, men äsch) ;)
Å sen vid tolvtiden började alla så smått dra sej hemåt, men jag, linda och gabriel kände att det var waaay för tidigt så vi stannade en bra stund till, innan vi sen tog ner grejerna från baren, sa hejdå till alla och sen gick hem i natten :) å sen var dom så snälla och föjde mej ända hem, och vi hade tillochmed sjukt kul även den lilla biten xD Haha å sen var dom så himla snälla å sa att jag närsomhelst fick komma ner till dom i gbg och sova över där och så, dom äger! 
Å sen sa vi hejdå och sen gick jag in och la mej, efter en lång men SJUKT grym dag med BÄSTA släkten! <3
haha baren, platsen jag trivs bäst på xd
bilder från förra året, tog inga fler detta året tyvärr :(
:D
 
hahahhah min, linda och gabriels låt, BÄSTA EVER!!! hahahhahaahha :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback