igår- go fredag med bara tre lektioner, cupcakesbakande och fredagsmys!

Halloj allihopa! :) Hoppas ni haft en fin lördag! Min har vart bra, fast det roligaste var ju i början dårå ;) Men som jag brukar säga, mer om det senare! Tänkte först bara berätta lite om gårdagen :)
Okej när jag tänker på det så kanske det inte finns så mycket att säga om den, haha, förutom att det var en väldigt känslosvallande dag haha xd
Men hade en bra och väldigt slapp skoldag iaf! Började med ändå helt okej kemi, för en gångsskull tycker jag vi lärde oss lite på lektionen, haha så det var la bra ;)
Å efter det var det tråååkig matte, och efter det hade vi (tyvärr) svenska, trots att alla hoppades på att den skulle va inställd då inte Maria var där, men nope, såklart fanns det en vikarie.. -.- Så var bara att jobba på.. Men då var vi ändå vid rätt gott mod, eftersom alla trodde att vi skulle få åka hem sen, eftersom varken tuva eller david var där heller. Men sen efter svenskan så får vi ju SÅKLART reda på att engelskan är inställd, men inte so'n, som är sist då, och FYFAN va arga vi blev hahahah xd alla typ kokade, och sen skickade vi ner några till rektorn haha, men det gick ju så bra som det brukar ungefär -.-
Så då var det bara å vänta i 1½ timma, JIPPIEE -.- Så först satt vi bara och typ var asförbannade och satt och klagade på allt&alla, haha, å sen åt vi lunch, och sen visste vi inte vad vi skulle göra så då gick jag, elsa och maria bort till ica och köpte tröstgodis, haha x) Å sen när vi kom tillbaka, lagom till lektionen skulle börja, så visade det sej att den var inställd ändå!! Asså TACK SÅ JÄ*LA MYCKET!!!!! ååååååååh :@ 
hahaha så då blev det ju lite blandade känslor, för vi var ju arga för vi egentligen kunde åkt hem vid elva, och samtidigt glada för vi slapp lektionen haha.. Men jaja, och sen tog vi iallafall bussen till ölmstad och sen åkte vi hem med svenne och småbarnen haha alltid lika kul när det är dom små x'd
Haha, och sen när jag hoppade av vid mej så gick jag en sväng till hästarna på gården och hälsade på min favorit (som jag fortfarande inte vet namnet på haha) och sen gick jag hem!
Å sen la jag mej typ direkt vid tv'n när jag kom hem, för jag va så sjukt trött, och sen satt jag där nån timma innan jag bestämde mej för att gå ut lite i det fina vädret!
Så sen blev det att jag tog med mej snowracern upp på kullen och åkte lite där haha :D var sjukt kul då det gick typ HUR snabbt som helst nu när det inte var så mycket snö, utan mest pudersnö :))
Dock hann jag bara med typ 3 åk innan mamma kom hem med Gustav, som hon hämtat i jkpg. Å sen när dom kom hem så började jag typ direkt göra cupcakes dårå, eftersom jag skulle baka till idag. Så det var bara å börja göra, å sen tog det typ 2 timmar eller mer innan jag var färdig för jag var tvungen å dekorera alla typ 22 st x0 så var lite jobbigt faktiskt.. Men dom blev iaf sjukt mkt godare än förra gången, så det var ju bra! ;)
Å sen då hade klockan blivit typ sex, och sen efter det åt vi middag åså, och sen såg jag på wildkids å sen såg vi typ på tv hela kvällen! 
btw är jag sjukt ledsen nu, eftersom jag HATAR förändringar som ni kanske vet, och ser ni vad som saknas på bilden? VÅR LEKSTUGA!!!! :'(((((( Kände att typ hela min barndom försvann med den och grät en skvätt igår när jag kom hem och såg hur fruktansvärt tomt det såg ut.. HAHA jag är den töntigaste männsikan på denna jord tror jag x'd MEN! Den är iaf inte långt borta, den har bara flyttat till grannarna, haha ;P
Världens bästa pulkabacke! :D
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback