Full rulle hela veckan!

FAN oxå!! Kom massa emellan nu så hinner inte göra ett inlägg till, som vanligt!!! :( 
Åhhh.. aja får ta det en annan gång!
Men kan iaf bara skriva vad som händer denna veckan, och det är ganska mycket kan jag säga haha.. 
Imån blir det först skola, och sen ÄNTLIGEN rida i alboga med emilia igen, efter ett jätteuppehåll på typ 1 ½ månad?! :O Haha nejmen så det blir jättekul!
Å sen på tisdag blir det skola, och sen drar jag till örks för igenridning!
Sen på onsdag är det STUDIEDAG, woohoo :D om inte tjejorna&jag planerar nånting blir det nog bara å va hemma och baka typ 30 st cupcakes IGEN, denna gång åt mamma som ska ha med på jobbet.. -.- Aja får betalt iaf ;D Å sen måste jag göra massa läxor då med..
Jaja, sen på torsdag blir det ju skola, och sen ridning IGEN, haha xd 
Å sen på fredag är jag förhoppningsvis helt ledig!! Haha, så det blir GANSKA fullt upp denna veckan, men det är bara gött för då går det så snabbt! Å sen är det ju najs med studiedag med! :D
Men eftersom det är så mycket så kommer jag nog inte ha tid å blogga så värst mycket, så får se, blir väl nåt inlägg där kanske, men annars får bloggen kanske vila lite.. 
Men aja nu måste jag iaf sluta, annars blir det att jag lägger mej så sent igen.. :/ 
Men ha en bra vecka nu så hörs vi! Puss :*
haha glad&snöig tjej i backen idag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback