Rätt go&flummig torsdag, utan ridning dock!

Halloj allihopa! :) Hoppas ni haft en bra torsdag! Min har vart rätt go faktiskt! Å för en gångsskull ska jag inte säga; Men mer om det senare!! Som jag alltid gör nuförtiden typ, haha xd
Men somsagt, en rätt go torsdag, dock utan ridning eftersom hästarna vilar men det gjorde inte så mycket eftersom jag var rätt trött och kände för å åka hem, och dessutom är min nacke inte riktigt hundra än, så ah ;)
Men förutom det så har väl dagen iaf vart rätt normal! :)
Skulle egentligen stått med Linnea i kafet eftersom Bella var sjuk, men Frida p ville stå istället och jag ville inte missa ännu mer lektioner denna veckan, så jag överlämnade det till henne ;)
Men ah, först hade vi ju då spanska, som var rätt hemsk.. Haha nejmen jag fick typ panik ett flertal ggr på den när jag då först typ inte kunde ett jä*la piss på glosförhöret vi hade?! Fick TOTAL blockout och va tvungen å fråga frida&elsa om första ordet.. xd å ändå hade jag iaf övat typ 2 ggr kvällen innan?! Fett läskigt ;o så hoppas verkligen inte det händer igen för jag fick typ panik!! Sen skrev jag såklart fel på typ 5 andra saker med, så kommer få SÄMST på det förhöret iaf.. :/ Jaja, sen hade jag&frida hörövning inne i grupprummet oxå (eftersom vi inte va där i tisdags), och det gick oxå sämst haha :( hörde typ ingenting och kom inte på vad saker hette osv, så jag känner att jag INTE kommer behålla mitt A i spanska asså.. :s 
Nåväl, nog om den lektionen haha! xd
Sen efter det var det biologi, och den var la rätt normal! Annars inte så mycket å berätta om den ;)
Å sen efter det var det dags för musik! Och idag var ju dagen vi skulle redovisa dårå, men först övade vi i grupprummet, då det blev sjukt flummigt som vanligt haha, då vi skulle enas om ett bandnamn osv (alla tyckte att Jackson och gänget var bra men Linnea hatade det tydligen?! :o) haha xd
sen så var ju då basisten (bella) sjuk så då fick marcus hoppa in, och sen blev det typ att vi ändrade hela låten (han tyckte säkert vi va så dåliga xd) haha. 
Men iaf, sen när vi väl redovisade gick det ändå rätt bra, och jag tycker vi LÄTT lät bäst av alla grupper (haha förlåt men dom andra SÖG verkligen xd), även om vår sång typ inte hördes alls.. ;) Men jaja spelade iaf inte fel och kom inte i otakt så det var ju bra! :D
Aja, sen fick vi även höra då de andra två grupperna Lip (killarna haha) och Elsa och potatisarna (x'd) och kan säga att det var GANSKA underhållande hahaha, särskilt Lip.. omg xd
Haha å efter alla uppträtt så slutade vi, och sen var det matte, som oxå blev sjukt flummigt då jag, frida&elsa (lollo är sjuk :() satt i grupprummet haha, alltid lika kul x)
 
ASSÅ GUD?!?! Fattar inte varför, men skrev typ HUR mycket som helst idag igen?! FÖRLÅT, delar upp det i två inlägg, IFALL nån vill läsa.. ;P 
dagens outfit!
flygigthår.com
 

Trackback