Rätt go&flummig torsdag, utan ridning dock! #2

haha, fortsättning..
Å sen var det mat och sist idrott, som jag faktiskt var så duktig och va med på trots min nacke ;) Okej, hade ingen lust att gå promenad själv i snöstorm och sen göra läxor så det var la mest därför, men ändå ;P
Men den var hursomhelst sjukt go då vi fick göra vad vi ville! :D så först spelade jag, elsa, frida, frida p och emma rundpingis&dubbelpingis å det va sjukt kul då alla va typ helt galna xd Fast sen tröttnade vi lite så då gick vi och spelade resterande tid av lektionen volleyboll med axel, mattis, william&linus :D haha och som vanligt när man spelar med dom var det ganska oseriöst och flummigt, även om killarna alltid ska va typ överseriösa och skjuta typ STENhårda bollar så man inte vågar ta dom -.- Fast sen tyckte dom nog att jag var så dålig så sen fick jag typ inga bollar ändå xd Men kul vare, haha! 
 
Aja, och sen slutade vi och sen skyndade vi oss upp till Tempo för att köpa mer godis till morgondagens nationella prov, och sen gick vi bort till bussen som vi sen åkte hem med! ;) (rätt kul i den med, haha!)
Å sen skulle jag ju åkt hem med lillabussen med alla jobbiga skitungar i (haha förlåt men dom är verkligen asjobbiga), fast sen kom som tur var mamma som en räddare i nöden och hämtade mej i ölmstad (eftersom hon va påväg hem för hon blivit sjuk) :D Så då kom man ju hem tidigt!
Å när vi kom hem så stod min morbror där med traktorn för han lämnat ved åt oss, så då var jag ju tvungen å stå å tjata med honom lite då vi inte pratats på ett tag! Haha så blev att vi pratade om lite allt mellan himmel&jord i en halvtimme typ x) Fast sen när jag började frysa gick jag in, och sen fikade mamma&jag med semlor som hon köpt! :D Okej inte för jag gillar det såå mycket men var ju första för iår så måste ju smaka iaf ;)
Å efter det gick jag ut en sväng, och så tog jag med mej min kära snowracer upp på kullen och åkte några åk där för det va så längesen, haha! ;D Å det va kul somvanligt och gick sjukt snabbt!
Å sen efter jag åkt tills det blivit mörkt så gick jag in och sen gjorde jag sallad och sen gick jag upp till teven och åt mat! :) Å sen dess har jag typ bara suttit vid teven och suttit här å lite så! :)
Å eftersom det typ inte är NÅT kul på teve idag blir det väl lite film eller nåt nu! Men nu har jag skrivit ALLDELES för mycket IGEN så nu ska jag sluta! Men ha det så bra så hörs vi nog antingen imån eller på lördag! Puss :*
haha vet inte varför jag såg ut som ett emo på denna bilden..?
:D
 
 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv: ah precis.. ;)
Hehe ja! ;D nä det är det ju inte! Hihi :D

Jaa.. :S :/ <33
Puss

2013-02-07 | 21:50:52
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback