Grymmaste dagen igår! #1

Hej allihopa!! Dålig uppdatering som vanligt men blir så trött när alla jä*la inlägg bara försvinner :@ jaja får försöka skriva om det ikväll!
Men igår uppdaterade jag ju ingenting eftersom jag hade en awesome dag/kväll med bästa tjejorna, som jag tänkte berätta om nu då! :) 
Så vi börjar med skoldagen, som faktiskt var riktigt bra&rolig! ;)
Började somvanligt med kemi, som la var okej, satt typ bara och strök över saker som man behöver öva på inför nationella provet, babblade med Elsa och kollade på nån film. Var typ det ;)
Sen hade vi matte som på nåt sätt var väldigt rolig för jag hann med så många tal och kunde lösa dom (haha älskar känslan när man löst ett svårt mattetal xd), så det var lite kul haha, även om det va en lååång lektion..! 
Aja, sen efter det hade vi svenska, då vi efter en stunds teknikstrul och lite improvisation (ingen lärare kan ju typ sätta på dendär bövla filmen!!) så fick iaf Dan igång den ;) Och tjaa, trodde faktiskt den skulle vara hemskare och jättelångtråkig, men jag tyckte ändå den var helt okej, haha fast egentligen handlade typ allting (av det vi såg då iaf) om en tjej som sitter och argumenterar med en nazi-polis (som förhör henne för hon gjort motstånd mot nazismen typ) om vad som är påväg att hända med tyskland osv, men var på nåt vis rätt intressant att kolla på, trots att det låter skittråkigt haha. 
Jaja, sen när den lektionen var slut så var det dags för nästa förintelse-film, som vi då ju ser på engelskan. Och den är ju desto hemskare, men ändå väldigt spännande och ganska bra!
Nåväl, efter det var det iaf lunch! Och sen efter rasten så hade vi då vår sista lektion som var so! 
Och denna gången kunde man faktiskt bortse lite från studentens stamning och koncentrera sej på vad han sa, för det var rätt intressant ändå, det han sa. Och sen såg vi två rätt coola klipp från två krigsfilmer med, som visade väldigt tydligt hur olika attacker gått till under andra världskriget osv. Och sen sista typ 10 minutrarna hade vi mini-nutidskryss och sen vid kvart i slutade vi, och då fick vi kuta upp till bussen, och hann precis med den (Y) ;)

Å sen tog vi då 101an in till huskvarna och hade somvanligt en trevlig bussresa dit ;)
Å sen när vi kom till huskvarna hoppade vi då av bussen och gick direkt in till Willys på rosen, där vi skulle köpa snacks och sånt till kvällen dårå! :)
Och eftersom vi hade lång tid tills frida skulle till sin ansiktsbehandling, så stod vi en bra stund inne på willys och valde chips, läsk och godis och fick väldans beslutsångest därinne haha. Men tillslut hade vi bestämt oss så då betalade vi och sen sprang vi runt över hela rosen för att hitta en bänk att sitta och äta våra gifflar vi köpt, men såklart var den enda bänken som fanns där upptagen, så då fick vi stå och äta dom istället, haha. Men det var rätt trevligt det med och stod och flummade där (och spanade in snygga killar ;)) ett bra tag, innan vi var tvungna att gå till bussen dårå :P
 
Å sen vid typ tjugo över tre så gick frida till sin ansiktsbehandling, och så tog elsa, lollo och jag 1an (proppfull som vanligt -.-) bort till juneporten där vi hoppade av. 
Sen gick vi bort till stället där Lollo spelar piano, som är i ett typ nyrenoverat hus vid tändsticksområdet! Och där blev elsa och jag lite exalterad för att vi 1. tyckte det var så fint&mysigt därinne med stora soffor man kunde sitta  i, och 2. fick syn på den tjocka (haha så elak) killen med glasögon som Lollo pratat skit om hahahah, och 3. fick syn på en kaffeautomat :D :D Hahaha, så sen var vi väldigt glada (lite överglada kanske) och satt där i sofforna och skrek och skrattade så Lollo nog skämdes ögonen ur sej över oss, och sen satt vi och kollade i typ världens tjockaste bok med typ bilder från hela världen på ett dygn och lollo&elsa blev sura på mej för jag fällde rasistiska (enligt dom!!) kommentarer xdd Hahha, och sen började Lollos piano dårå, och då gick jag och elsa och tog/köpte "choklad med vitt" (skrattade ihjäl oss över namnet x'd) och sen satt vi typ och flummade gärnet ända tills frida kom haha ;D Och sen när Lollo spelat färdigt så satte vi oss allihopa i soffan och sen hade vi paketöppning! :D och jag hade absolut ingen aning om vad jag skulle få, vilket var sjukt kul, och jag blev såå glad och RÖRD över dom fina presenterna, SÄRSKILT den sista, kortet på oss :'} TACK tjejer!! <3
Sen hoppas jag Lollo blev glad över våra presenter (som jag dock inte va med och valde, men jättefina saker fick även Lollo!) Så efter det vart man vääldigt glad!! :D
 
OMG blev typ längsta inlägget nånsin, så delar upp det i två delar!
haha dom här va så himla söta! :D
ååh så himla fint! :'D
och så världens finaste kort åxå + finaste ramen som Lollo GJORT!!! :O :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback