please take me back.

MEN HALLÅ ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är hemma!!!!!! Och nu för gott. Typ. Så jävla hemskt. Helt vidrigt om jag ska vara ärlig. Hela dagen har gått åt till att lipa typ haha. Av många orsaker då, men mest av att behöva lämna ett så otroligt fint (eller fina, var ju både i franrike och spanien) land, där det är varmt och soligt och typ alla människor är öppna och glada. Till att komma hem hit till sverige, där det är typ tvärtom, haha :'( Nämen känns verkligen som så, som att jag levt i nån slags dröm typ hela sommaren (då jag vart borta i princip hela tiden) och nu kommit hem till den trista, gamla vanliga vardagen :'( usch sån jävla ångest.
Och så är min sminkväska borta med. JIPPIEEEEE!!! Hela jädra väskan är borta med ALLT smink i. Räknade lite på det och kom fram till att jag antagligen hade produkter för minst 2500 kr där i. Helt stört, och nu är den borta. Har INGEN aning om var den kan vara, men måste vara så att jag lyckades tappa den på planet, så åker upp till axamo imån och kollar där och hoppas på det bästa. 
Men ja, okej detta blev ju ett roligt och inspirerande inlägg hörrni!! Hahah gud, nä förlåt men jag har bara haft det så JÄKLA underbart typ hela sommaren (å särskilt nu den senaste veckan i frankrike och spanien), och ah det känns så ruttet att komma hem när det är pissväder och insikten att skolan börjar om 2 veckor och att inte ha en aning om hur det kommer vara och bli.. Menmen, det måste bli bra!
Men ja hursomhelst så har det ju då inte vart nån jättetoppendag utan har mest gått omkring som i trans och lipat rätt mycket, pratat med syster i telefon i över en timma, ätit mat, packat upp alla grejer och kläder, varit lite gladare stundtals och så har jag chattat massa med vänner och gjort asgod blåbärskaka och kollat på allsången och suttit här. Så det blev bättre framåt kvällen, men jag säger bara att det är en JÄKLA tur att jag har saker å göra nu fram till skolan börjar för annars skulle jag nog gå in i en depression eller nåt. Japp så illa är det. :'( Saknar allt så obeskrivligt mycket (en person oxå..) och längtar tillbaka till allt; midsommar, norge, åland, frankrike och spanien. Saknar barnen i norge, saknar allt på åland, saknar männsikorna, maten, värmen och havet och allt annat i frankrike och spanien. Å det värsta är att allt har gått så fruktansvärt snabbt Usch börjar snart lipa igen :'( 
Nämen får bara se framåt nu och tänka att jag ska ha två fantastiska veckor härhemma med massa vänner, shopping i gbg, kusinhäng, och förhoppningsvis massa sol och bad!! 
Okej nu måste jag sluta och detta blev ju sjukt flummigt, men jaja. Ville bara säga att jag haft dete helt underbart medans bloggen (typ) legat nere, och hoppas ni oxå har och har haft det!
Återkommer SÅKLART med massa update från alla resor! Haha okej detdär sista lät asdivigt, förlåt. 
 
Nåväl, puss på er!! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback