Torsdagen - jobbigt prov&idrottslektion men iövrigt bra dag!

Torsdagen var en rätt bra och rolig dag! :) (minus provet..)
Hade dom vanliga lektionerna först åtminstone, först spanska som va sjukt chill då vi bara satt och lyssnade på alla andra som redovisade, sen hade vi biologi då vi bara pluggade inför provet, å sen var det musik då vi började med 60-talet (jag va så grym så jag visste att the beatles och rolling stones regerade då ;)) och så pratade vi lite om det och sen började vi spela två låtar från 60-talet med! Men jag hade ingen lust att spela piano just då så jag satte mej vid elgitarren och började spela lite! Å med lite tips från marcus så gick det iallafall helt okej, eller jag kunde liksom spela låten men det gick rätt långsamt. Dock vet jag inte vad som krävs för att få A så kanske får ta piano ändå men var kul att testa iallafall och jag älskar att spela elgitarr det är så jäkla coolt haha! x)
Nåväl. Efter den lektionen så hade vi då egentligen matte, fast pappa hade lagt biologiprovet där istället. Så det var bara å köra igång, och FYF*N va jobbigt det var!! Eller asså inte att det va särskilt svårt eller så för frågorna kunde man ju typ, men bara att orka skriva ner allting och komma ihåg allting va så bövla jobbigt och så sjukt tidskrävande!! x0 åså blev man PISSstressad när alla i klassen gick typ när man själv inte ens gjort hälften av provet, men som tur var var jag, frida och elsa typ exakt lika snabba (eller långsamma haha) så vi blev färdiga typ samtidigt, vilket var exakt när tiden var slut, dvs efter typ 1 h å 10 min.. haha! Menmen får ju hoppas det lönade sej att vi satt kvar så länge och att vi nu får bra, för jäklar va vi skrev!! Haha men sjukt jobbigt var det somsagt..
Menmen, sen hade vi lunch och sist idrott vilken va så sjuuukt jobbig den med, som om inte biologiprovet vore nog?! :@ haha nämen först värmde vi upp (vi tjejer i c fick värma upp i korridoren utanför salarna? haha xd) och sen hade vi typ en halvtimmes ASJOBBIG cirkelträning, med typ 13 svinjobbiga stationer å alla var med styrka (några med balans oxå iofs) och man typ dog efter ett varv.. x0 aja var riktigt bra träning iaf och väldigt bra stationer som man nog skulle kunna göra hemma med endel! 
Aja, efter det enormt svettiga passet så slutade vi ju iallafall (thank god!) och då åkte ju jag till stallet dirr som vanligt! 
 
Ridningen kommer i separat inlägg!
torsdagens outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback