tisdagen - go dag som tillbringades mestadels utomhus och även lite fondant-bak!

Hejhejhej allihopa! :) 
Hoppas ni haft en bra torsdag! Min har vart både bra men sedan lite mindre bra.. :/ Aja får se om jag hinner skriva om det nu, annars tar vi det en annan dag. Nu taggar jag iaf imån då det blir först stan och sen bowling med bästa tjejerna :D minus Lollo då då hon ju är i usa den fuskisen ;)
Nåväl, tänkte bara försöka blir klar nån jäkla gång med att skriva om dom senaste dagarna, så vi börjar med tisdagen (ska försöka hålla mej kort!) :)
Fast hmm, frågan är hur mycket jag gjorde den dagen egentligen? x) Sov nämligen vääldigt länge somvanligt, och sen gick jag upp, gjorde min vanliga gröt osv. Och sen tror jag att jag bara segade mej aslänge innan jag kom ut, men aja sen spenderade jag iaf typ hela dagen utomhus och bara hade det gött i solen! :D låg typ och solade och läste vid söderväggen, gick och hälsade på lammen, gick promenad med mina nya dojjor och ja.. gjorde jag så mycket mer? x) Nämen ja, det var la typ det, men sen när jag gick in så tog jag iallafall fram min nya receptbok och letade fram receptet på chockladfondanter, eftersom jag varit så sugen på å göra det aslänge nu. Så sagt och gjort så gjorde jag det dårå, och det var faktiskt väldigt enkelt! 
Trodde dock dom skulle blivit godare, men tror det var för att jag använde mintchoklad (mörk dessutom) och sen att det inte var så mycket socker i, jag menar HALLÅ om det är en efterrätt ska den la va söt iallafall?! Haha så blev lite besviken faktiskt.. Men äh får testa ett annat sötare recept nästa gång ;) Annars blev dom bra, konsistensen va exakt så jag ville och det rann ur dom åså :D 
Men jaja, sen efter jag gjort själva smeten kom mammas kompis förbi och då åt vi våfflor med henne och sen gräddade och serverade jag då fondanterna, och sen när jag tröttnat på deras tjöt gick jag ut en sväng trots att klockan va typ halv nio och det nästan var mörkt.. ;) Men var så sjukligt gött å bara gå när det ändå inte var helt mörkt utan himlen va typ orange och man började se stjärnorna :'D Å så himla najs att det blivit så mycket ljusare på kvällarna med, weho! :D
Nåväl, sen när jag kom tillbaka från min promenad satte jag mej vid datan och satt där resten av kvällen typ ;)
på prommisen :)
mörk bild men ah, lyckades väl lägga upp det lite halvsnyggt iallafall.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback