skoldagen yesterday

Hallåå allihopa! ;D Hoppas ni haft en bra fredag! Min har vart vanlig men väldigt bra! :)) Dock tänkte jag först skriva lite om gårdagen eftersom jag inte pallade blogga igårkväll. 
Men även den dagen var en bra dag! Hade egentligen väldigt vanliga lektioner så behöver inte dra dom så detaljerat, men först hade vi helt normal spanska, sen efter det ganska normal biologi (pappa pratade typ hälften av lektionen och dampade sen på killarna haha), och efter det rätt normal musik då vi typ satte oss i ett grupprum, jag, frida p och elsa och skulle spela en låt på gitarren, slutade dock med att vi satt och vrålade sången och spelade asoseriöst haha xD nämen kul var det iallafall, dock lärde faktiskt marcus oss hur man skulle spela på a-nivå, så testade det med och sen visade han även samma sak fast på piano för mej, och sen sa han även att han tyckte att pappa skulle köpa en elgitarr till mej för han tyckte han "såg i mina ögon" att jag älskade å spela det förra veckan, haha? xD Nämen visst, inte mej emot om han gör det ;P
Haha anyway, sen efter musiken så hade vi matte och efter det lunch och sen sist idrott, som jag dock inte var med på denna lektionen heller eftersom jag typ blivit ännu sjukare än dagen innan.. -.- Nämen ah, var verkligen astäppt och snorig så bad pappa skriva en lapp (Adnan fick dock snedamp för det stod karel på lappen istället för adnan?! sjuuukt skum kille dedär.. ;o), och sen fick jag då sitta och kolla på även denna dagen medans alla andra körde kickboxning haha, lite kul å se på xD haha fast sen återgick jag till frida p's iphone och snokade igenom den och roade mej med det resten av lektionen haha ;D
Men ah, och sen efter dom andra bytt om så gick vi upp till skolan igen och sen hoppade vi på bussen och så åkte ju jag till stallet as usual :))
 
Ridningen kommer somvanligt i separat inlägg!
outfiten igår.. hehe väldigt speciell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback