Sjukt (höhö) skön hemmadag idag!

Hejhopp allihopa! :) Har vart en sjukligt slapp dag idag då jag vart hemma hela dagen.. Hade ju sjukt ont i halsen redan igår men då stod jag ju ut liksom, men imorse gjorde det typ så ont så jag bara ville dö :/ nämen har faktiskt nästan aldrig (tror jag) haft SÅHÄR ont, och jag funderar faktiskt på om det är halsfluss jag åkt på eftersom jag har alla symptomen på det + att jag hade lite lite feber men ingen snuva eller hosta eller så.. Så maybe, men aja får hoppas det blivit bättre tills imån för pallar inte missa en till dag i skolan! 
Kan dock säga att det var sjukt skönt och välbehövligt att vara hemma idag, och vem vet, detta kanske var sista sjukdagen nånsin på ribba, så man får ju passa på lite hehe ;P
Nämen somsagt har det varit en riktigt skön dag då jag först och främst sov ut till halv tolv, blev alltså ca 12 timmar inatt så det var riktigt gött!! 
Å tjaa, sen har jag väl inte gjort jättemycket direkt, har mest legat i soffan och myst med massa tv, MASSA gossipgirl och sen har jag proppat i mig glass, kakor, choklad och druckit typ flera liter te.. Å juste, knarkat typ en hel påse med halstabletter med ;) Men har vart så sjukt najs minus att jag typ dör varje gång jag sväljer.. Blä ;/
Aja, och sen åt jag en paj och sen tog jag mig iallafall ut en sväng! Gick först en liten runda och sen gick jag bort till lammen med :) Å där var det full rulle somvanligt haha, ALLTID lika fruktansvärt kul när tackorna har fått sin kvällsmat och alla lamm springer runt, runt och hoppar och sparkar bakut och härjar runt hahaha xD 
Å sen efter jag stått där en stund så gick jag slutligen hemåt!
Å sen dess har jag typ bara pratat med mamma och suttit här! Å nu ska jag gå å kolla på halv åtta hos mej, är sånt jäkla gött gäng denna veckan hahaha! ;D men jag återkommer alldeles strax eftersom jag tänkte skriva lite om i söndags och igår med! 
Så vi hörs snart! ;D
Puss :*

hahahahaha asså absolut det märkligaste jag sett på tv nångång.. tänk er de här... figurerna som dessutom sjunger opera, på italienska.. HAHHAHAH höll på å avlida för mej själv x'd
 
jag på promenaden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback