måndagen - bra men något dramatisk dag!

Hallååå allihopa och FÖRLÅT för den enormt dåliga uppdateringen!!! Kanske inte så många som bryr sej dock men ja haha. Men har iaf haft fullt upp nu de tre senaste eftermiddagarna/kvällarna och nu är ju min syrra hemma med så vill såklart vara med henne med!!
Men ska iaf försöka få ihop ett par inlägg om de senaste dagarna, och resten får komma i helgen (som ni kanske vet vid detta laget har jag liksom typ tvångssyndrom att jag ju måste skriva om precis ALLT.. hehe..)
Så det är la lika bra å sätta igång ;)
Skrev ju i tisdags, hann dock aldrig skriva om måndagen så vi tar det la från början. Dock tror jag inte hände sådär fruktansvärt mycket intressant då? Hade typ helt normala lektioner och sen var det modelldag med så fick sluta ett vilket va grymt gött iallafall! :D
Så då kom man då hem en timma tidigare (fick dock åka hem med småbarnen -.-), och då tror jag att jag typ gjorde smoothie och osttortilla (som förövrigt blivit mitt favoritmellanmål nu typ?!) och sen kollade jag nog lite i nån resetidning å så såg jag väl en stund på teve. Å sen så gick jag ju såklart till lammen med ;) Men det gör jag ju typ jämt så det vet ni redan hur det brukar gå till haha ;P Sen tror jag att jag nog gick en runda med, och sen satt jag typ vid seterra resten av kvällen och försökte plugga in alla länder i europa.. fick faktiskt 100% på 2 min sen hehe ;D aja, men ja, och sen kollade jag la på tv med as usual ;) FAST JUSTE OMG!!!!! Hade ju precis glömt det, men blev typ jordens dramatik härhemma på kvällen med!!!! :O Haha nämen jag satt och spelade piano, och plötsligt får mitt ben nåt slags ryck och jag slår i mitt knä STENHÅRT och det gör bara så jä*la ont så jag börjar STORböla uppe på mitt rum för jag typ tänkte att jag hade skadat mej så jag typ inte kunde rida mer hahahah, men ah, och sen bara känner jag att det är nåt som rinner liksom i mitt ansikte, och sen när jag kollar ner så ser jag massa blodfläckar typ ÖVERALLT och får typ panik och råkutar till toan, och där ser jag ju att det är näsan som blöder, å jag sköljer och sköljer och tar typ 140000 papper, MEN DET SLUTAR INTE?!?!?! Asså seriöst, bara rann och rann och det kom säkert en halvliter eller nåt hahaha.. Så jag var ju heeelt nerblodad, och det va typ hur äckligt som helst överallt, så var bara tvungen å ta bild på det x'd vet dock inte om jag vågar lägga ut dom här? Haha får se.. Men ah snacka om panik, typ stod och storgrät och skrek som en hysterisk gris eller nåt hahahahah x'd Nä USCH fyfasen va äckligt det var!! x0
Men ja, så blev en lite dramatisk dag detdär.. hahahaha. Men annars en bra dag! ;)
min otroligt roliga måndagsoutfit..
 
 
hahah linneas underbara skal som jag älskade (särskilt bollen där bak och att den kunde stå upp då liksom haha :D)
 
hahahaha okej två bilder får ni.. KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!! ;P hahahah nämen sjuuukt äckligt..
haha japp såna här fina pölar kunde man hitta i mitt rum.. xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback