lördagen - slapp dag med lamm, cookies och tvkväll :)

Hallå allihopa! :D hoppas ni har haft en bra dag och en grym helg! Min var bra, vääldigt slapp och jag gjorde typ ingenting haha.. Något segt men jaja, såna helger behövs dom med! ;)
Men har inte riktigt tid att skriva så detaljerat om den, men lördagen bestod typ av gofrukost, lite tv, lamm-besök, promenad, tacos och myskväll med tv och film! :) 
Så en lugn och skön dag, det enda lite dramatiska var väl i ladugården där det var typ 1000 får som lammade och det var lite kaos då det var tackor som inte ville ha sina lamm och en del lamm var jättesmå och en tacka såg typ inte ett av sina tre lamm och började "gräva ner" lammet i halmen och gå på det?! :O så då fick jag lite panik och typ stod och skrek på det och bönade till gud att det skulle klara sej.. Å fatta då va glad jagb blev nästa dag när det levde?!?! :D haha så då skulle jag döpa det till "miracle" eller nåt men det var så jäkla töntigt så det fick bli vitnos istället, för den hade en vit nos. HAHA såå mycket coolare! xD
Haha men jajuste! Sen bakade jag ju oxå, gjorde typ jordens godaste cookies, ni måste göra dom! Kolla bara på göteborgs kex hemsida så har dom asmånga recept på deras kakor! Nämen seriöst man dör typ, blir heelt beroende.. Så dom är livsfarliga, men jaja det får man räkna med ;P
Haha men ja, så det var väl det jag gjorde under den dagen i princip! :)
 
Äh, delar upp inläggen, blir bättre så på nåt vis ;)
 
godaste frukosten, blåbärssmoothie, färskpressad juice och rostad macka :D
haha massa svanar som flög förbi, vet inte riktigt varför jag lägger upp den bilden här xD
kakooooor :D
så jä*la goda :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback