Igår - awesome dag i stan med tjejerna med shopping och bowling!

Halloj allihopa! :D hoppas ni haft en fin lördag! Min har vart rätt grym faktiskt, förutom då jag på kvällen fick en liten panikattack för jag kände mej så rastlös och som att jag inte gör och inte gjort nåt vettigt på lovet och ah.. haha så klagade av mej över detta med syster på telefon, sen blev det bättre ;)
Men egentligen så har jag ju typ bara gjort en enda sak idag, och det var då invigningen av gårdsbutiken! 
Men mer om detta senare eller imån (det senare är mest troligt), för först tänkte jag dra lite om gårdagen, som va riktigt awesome somsagt! :D
Började då med att jag väcktes av alarmet vid typ halv tio, och sen gick jag upp, åt frukost, klädde på mej, sminkade mej och blabla. Å sen typ tre minuter innan jag skulle träffa elsa nere vid stora vägen för hon skulle hämta upp mej med moppen, kom jag på den briljanta idén att göra mej lite fin och måla naglarna dagen till ära. Detta skulle jag dock INTE gjort, då klockan hann bli förbannat mycket OCH när jag skulle leta efter min moppehjälm hittar jag den inte.. Asså fatta paniken?!?! Så då fick jag ta min gamla hjälm som är typ helt sönder, och sen kuta så in i h-vete ner till vägen.. Haha sällan jag har sprungit så snabbt kan jag säga.. xD aja, sen kom jag iaf ner till elsa men då var det ändå rätt lugnt då klockan bara va typ kvart i tolv och bussen gick tolv.. Ända tills vi märker att moppen inte startar... Asså då JÄKLAR var det RÅpanik, försökte typ 1000 ggr men näpp den vägrade starta :@ så då stod vi ju där helt hysteriska så dom som åkte/gick förbi måste undrat vafasen vi höll på med hahah, men sen iallafall så kom jag på att det ju kunde va nån hemma hos min moster och morbror, och som TUR var så var min kusin hemma och han kom på momangen! :D så sån himla tur hade vi! Och så snällt av honom, så då vart vi otroligt glada och tacksamma!! :D 
haha å sen stod även ella vid busshållplatsen, så då berättade vi såklart hela storyn för henne, och sen ofc för frida när hon hoppade på haha (ljudeffekter hade vi med) xD
Haha å sen hade vi en skitrolig och flummig resa in till stan och vi typ skrattade och skrek så hela bussen nog störde sej nåt helt enormt på oss, men wtf ;P
Aja, och sen hoppade vi alla fyra av på öster och sa sen farväl till ella som skulle gå med sin kompis då, och sen så började vi vår lilla shoppingtur! :D och var lika trevligt som vanligt, gick i typ alla affärer och provade massa snygga kläder och var smakråd åt elsa och hade sjukt kul, å sen gick vi självklart in på åhlens och typ provade smink och sen massa handkrämer (varav en luktade typ bajs så fick ha på oss den hela resten av dagen sen xd), och sen gick vi även och åt glass då vi satte oss utomhus på en bänk, åså kom ett filmteam som filmade oss typ lite på håll, och jag skämde ut mej fullständigt HAHAH omg.. x'd 
Aja, och sen gick vi i massa mer affärer och sen åt vi och hade det sjukt kul på donken, och efter det gick vi och köpte typ dom sakerna vi kollat på, och sist gick vi till once och där var det somvanligt som att komma till himlen och jag hittade typ 140000 plagg jag provade och ville ha.. bl.a provade jag typ 6 olika skinnjackor som typ alla va sjukt snygga, så får kanske bli nån därifrån! Å sen hittade jag även ett helt OTROLIGT snyggt linne som jag bara inte INTE kunde köpa, så fick bli det TROTS att det är typ massa blingbling och jobbiga stenar åså som kan ramla av, men gah äälskar ju pärlor åsånt haha så kunde ju inte låta bli :D
 
Fortsätter i nästa inlägg så det inte blir för långt!
jag på newyorker :) rätt snygg skinnjacka där med!
linnet jag köpte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback