Igår :)

Jaja HEJ iallafall! :D 
Nu sitter jag här igen, efter en helt amazing dag och kväll med bästa tjejerna! :D har haft det grymt kul men får se om jag hinner/orkar skriva om det, eftersom jag måste upp tidigt (tidigt för mej är typ innan 10 haha) eftersom jag ska hjälpa till på "invigningen" av min moster&morbrors gårdsbutik imån! :D Ska typ servera åsådär, hoppas det inte kommer typ 1000 pers, det kan dock bli vääldigt många då dom är väldigt sociala av sej + har lagt ut stor annons i tidningen.. Hehe menmen, behöver träna på sånt känner jag! ;)
Hursomhelst tänkte jag iallafall skriva om gårdagen och om ridningen, som tyvärr blev riktigt dåligt tråkigt nog. Jaja det måste det ju gå ibland! 
Så vi tar det la från början :) hade ju iallafall några timmar på mej härhemma innan jag skulle iväg till stallet, så efter jag ätit frukost åsådär, så gick jag somvanligt ut och satte mej i solstolen och satt sen där en bra stund och typ bara solade, läste hästtidning och sen pratade jag även med syster en stund i telefon! :)
Å sen när klockan blivit ett eller nåt tog jag min vanliga runda till lammen för å kolla hur det gått med Bä (som jag döpte lammet som inte fick nån mat till, haha) och det som föddes igår som fick tre döda syskon (kom ett till sen efter jag tatt ut det andra). Men med dom var det finfint och dom hade redan fått komma ut ur deras boxar! :)
Å sen träffade jag min morbror, som drog med mej upp på vedbacken och tvingade (haha) mej å hjälpa till och klyva ved haha, vilket överraskande nog var rätt kul och enkelt faktiskt! Å sen var det trevligt att bara stå där och prata massa med Micke, alltid lika kul haha xD nämen han är asgo ;)
Å sen efter vi stått där i kanske 30-40 min skulle han iväg till skogen och då gick jag hem och hjälpte pappa med maten och sen åt vi och sen vid typ kvart i fyra så skjutsade han mej till stallet dårå. 
 
 Ridningen kommer i separat inlägg!
hehe ja denna vackra bild fick stå för detta inlägget xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback