Idag - go dag med dock inte så gött nationellt prov..

Hejsan allihopa! :D hoppas ni haft en bra tisdag! Min har vart rätt go faktiskt, förutom då att vi hade so nationella -.- För det var verkligen sjuukt jobbigt, höll typ på å avlida i slutet.. Nämen det var ett häfte då på nästan 30 sidor och man skulle typ skriva såhääär jäkla mycket på varenda jä*la sida och man skulle argumentera och motivera och kolla på diagram och skriva ut platser och en del frågor va verkligen bara så sjukt jobbiga så man bara ville ge upp. Men det gick ju inte, så fortsatte och skriva och skriva tills jag fick jordens kramp typ och sen när det va typ 4 min kvar hade jag fortfarande inte skrivit en utav de långa texterna.. Så jag fick bara kladda ner nåt för att det skulle stå NÅGONTING iallafall, men den frågan gick antagligen åt h-vete.. BLÄ! Aja det är en jäkla tur att det inte vägs in (till det negativa iaf) i betyget! Så ah, men visst dom två timmarna gick huuur snabbt som helst men det var ändå så fruktansvärt.. jobbigt bara, asså inte skitsvårt som kemin, utan mest ansträngande haha. 
Jaja nog om det!!
Efter det gått då två timmar och vi gjort provet så satte vi oss alla lite ångestfyllda och diskuterade det och jag satt mest och stirrade på alla andra och hetsåt min choklad hahaha, och sen efter vi suttit där och typ spelat nåt halvlamt vän-testspel så gick vi ner till hemkunskapen som började vid tjugo över elva.
Å där gjorde vi typ ingenting, blev bara typ jättekaos när vi i klassen (utan lärare dessutom) själva skulle bestämma grupper till vårat projekt som är som Halv åtta hos mej, för eftersom en del ville va med vissa och andra inte så blev det att den ena sprang ut ur klassrummet, en började gråta och vi andra satt typ och skrek, HAHAHAH x'd Så jäkla kul egentligen xd Men ah, men tillslut så fick vi ihop någorlunda bra grupper (jag, elsa, frida&lollo bildade ju såklart en liten pakt från början ;P) och då gick vi och åt lunch.
Å efter den halvgoda lunchen så gick vi då tillbaka till hemkunskapen och där satt vi väl och flummade en stund, men sen började vi även planera vad vi skulle göra, och vår grupp ska ta ansvaret för huvudrätten, så det blir att göra vår berömda marinerade ugnsbakade kyckling med pommes/klyftpotatis, rotrfukter och tzatziki! :D godaste ever typ ju! ;D nämen så detta projektet kommer nog ÄGA! :D
 
omg blev pisslångt, fortsätter i nästa!
hinner inte leta bild!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback