helgen - söndagen!

Å sen skulle egentligen söndagen tillbringats både uppe på en hästrygg och sen även kanske på öis, men det blev faktiskt inget av det haha.. Nämen jag och ella hade egentligen planerat att rida då, men eftersom Lena skulle rida honom den dagen så gick det inte så det var ju lite synd, men vi tog det igår ist :)) å det är ju trots allt lenas häst ;) Men ja, och sen då hade jag väl tänkt att jag och emilia kanske skulle ha zumbat med, men emilia hade hoppträning då, så min dag tillbringades helt enkelt stora delen i en solstol haha, men iofs är ju inte det så dumt det heller ;P 
Så det började med att jag satt och åt årets första frukost utomhus, såå himla somrigt kändes det! :D
Aja, och sen typ satt jag där i solstolen på verandan i flera timmar och bara solade, tänkte, läste bok, åt massa gott osv :D åså tog jag nån fikapaus lite då&då med hehe, och sen gick jag till lammen igen SOM VANLIGT och denna dagen var dom helt jäkla galna :O typ ALLA attackerade mej, hoppade på mej, bet mej, stångade mej, åt på mitt hår&ansikte och alla ville bita på mina fingrar å min jacka och dom skitade ner mina joggingskor och det samlades typ seriöst kanske 20 lamm runt mej och omringade mej haha, + endel närgångna (å ngt läskiga) tackor.. Haha så det var ju lite kaos den dagen, men dom har sina dagar lammen haha x))
Nåväl, sen när jag tyckte att det fick nog så gick jag hemåt igen och sen hjälpte jag både pappa lite ute i trädgården och sen även mamma lite med maten, å sen åt vi go söndagsmiddag!
Å tjaa, sen efter maten så tror jag att jag gick ut en sväng och då hängde såklart katterna med somvanligt -.- haha nä skoja, alltid lika underhållande xD Så vi gick en rejäl sväng till nathalie såklart fick panik och ville springa hem, haha.
Å då gick vi hem åså duschade jag osv somvanligt och sen såg jag sista avnittet av ponnyakuten (snyft) åså pratade jag en stund med syster med! 
Å sen satt jag väl vid datan och vid maria wern resten av kvällen :)
Så en vääldigt slapp och något händelselös helg vart det, menmen, nästa helg blir det iaf inte så händelselös då vi ska upp till syrran och micke i västerås :DD så nu taggar vi till det! 
"lilla" thelma som nu blivit stor (och vääldigt osocial!! :@)
haha noa..
go stil ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback