mysigt dygn tsm med elsaaa :D (å sixten!)

Hallåå allihopa!! :) Hoppas ni haft en riktigt go helg, för det har jag iaf! :)
började med att jag sov ut igår, aasgött efter en sjukt utmattande skolvecka..! Sen efter det åt jag frukost å läste å chillade ett tag, innan jag sen satte igång att baka! Å denna gången blev det dumlekakor, så sjuuukt gött :D dock hade vi varken smör eller margarin hemma (lyckat, huvudingrediensen typ.. xd) så jag fick ta vanligt bregott i, så därför blev dom lite konstigare än vanliga, men ändå goda liksom! :)
Sen efter det vet jag inte vad jag gjorde riktigt..? Jo juste, jag kollade på ett tvprogram med pappa, å sen åt jag resterna av gårdagens tacos, och sen typ packade jag lite å gjorde mej iordning lite, för sen vid typ tre skjutsade mamma mej till elsa! :) å sen hade vi ett riktigt mysigt dygn tillsammans, som alltid! Gjorde dock inte alls mycket, eftersom elsa hade blivit sjuk, så vi typ bara satt ute i hammocken å pratade LÄNGE, busade med kattungarna å sixten, åt mat, kollade på massa tv (bl.a ett helt sjukt roligt avsnitt av svenska hollywoodfruar.. asså dog typ seriöst x'd), åt kakor och snacks, såg på världens bästa film Bombay dreams som jag och elsa sett.. kanske 15 ggr eller nåt? HAHA å den är alltid lika bra :''D haha nåväl.. sen så kollade vi lite på världens bästa Jersey shore, och sen nåt mer progam, och sen vid tolvtiden var både elsa och jag sjukt trötta, så typ då slocknade vi.. ;) fortsätter i nästa inlägg!
HAHAHAHHA asså guuuud va jag älskar elsas hund.. helt sjukt xD
hahahha naaaw!
hahahahah så söta!!
haha tog skitmånga på honom men dom får ni se en annan gång ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback