söndagen!

heheheheheh okeeej.. blev ju inte RIKTIGT sådär superbra uppdatering igår heller.. xd men hade ju helt glömt att jag&elsa (å frida kom sen med!) skulle gå på stan efter jobbet! men aja mer om det sen! NU ska jag iaf försöka sammanfatta lite om  veckan och praon åså! :) 
och ja, kom på att jag inte ens han skriva om söndagen haha.. men det va en riktigt go dag där jag hann med rätt mycket! bl.a så fixade jag lite med mina jeansshorts som jag gör i slöjden, sen städade jag hela rummet, fixade med tvätten, lagade mat, duschade (å ansiktsmask, rutin nu ju hah ;)), gick till hästarna, lagade lite kläder och så gjorde jag även matlåda till måndagen dårå som jag blev ÄCKLIGT nöjd över hahahah xD nämen jag gjorde en egen variant av ceasarsallad (bild å recept kommer!) för första gången och jag blev så sjukt stolt över den hahaha xd orkade dock inte äta typ hälften av den sen.. men god var den ;D
nåväl, det va typ vad jag hann med under söndagen! :)
delar btw upp inläggen som vanligt så det inte blir en såhäääär lång text haha ;)
öh ja.. lite bildbrist typ xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback