smått handikappad

Hejsan allihopa! Just nu sitter jag här i glasläktaren vid stallet och har precis ätit lite. Dagen har vart helt okej, ända tills idrotten då jag skadade mej.. :( å allt va karels fel eftersom vi knappt värmde upp innan vi började springa stafett. För mitt i allt högg det till i benet å först sprang jag typ några sträckor till, men till slut gjorde det så ont så jag knappt kunde gå.. Så sen fick jag kolla på resten av lektionen, med en sträckt lårmuskel.. :/ skitbra nu när jag ska ha ridlektion där vi ska hoppa.. Aja hoppas jag klarar det, har blivit lite bättre nu iaf. Men sjukt onödigt iaf! :/ Aja, resten av dagen va iaf bra! Började med lagom tråkig spanska, sen var det biologi där pappa va pinsam, sen efter det hade vi musik, som faktiskt va riktigt rolig, särskilt i slutet då vi fick spela gitarr till Beat it :) sen sjöng vi även massa lama låter haha.. Sen när den var slut så hade vi matte som va sjukt flummig då jag, Frida, å lollo (Elsa va hemma :() satt i grupprummet haha x) Å sen så hade vi lunch å sist kass idrott dårå. Menmen nu sitter jag här å ska precis gå å byta om å sen gå ut till stallet :) hoppas på en riktigt bra häst idag! Men vi hörs senare hörrni! Puss :*
Bild från förra hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback