måste skriva värsta uppsatsen nu..

Hej allihopaaaa :D har haft en grym helg på bästa nattkampen, å jag skulle skrivit om det men nu är jag så sjukt trött och innan jag går och lägger mej måste jag skriva värsta uppsatsen om praon -.- som egentligen är till på onsdag, men imån ska jag ju rida å på tisdag är det ju piano.. :/ så måste göra det nu, så hinner inte skriva om nattkampen ikväll, men det kommer, promise! :) åååh taggar INTE skolan nu imån alltså, usch! får typ panikångest :( Jaja, men vi hörs typ imånkväll/på tisdag hörrni!
Puss! :*
 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Haha, seg på att svara! -.- men iaf!
SV: Haha, nej usch, fuul! hihi, du är ju assöt ju!!!!!!!!!!!!!! ;D <333333

2012-10-01 | 16:52:53
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback