exhausted...

Hallå där alilhopa! :)
Alltså guuud va jag är slut nu.. har ju haft både skoljoggen och idrott idag, + att jag fått gå massa så tror jag dör av utmattning snart x0 aja, skoljoggen gick iaf okej, och vi slapp gå med dom andra haha.. jag ville så gärna springa å få en hyfsad tid, så jag drog med mej elsa, och vi sprang ganska mycket iaf, förutom i typ uppförsbackarna. Hade nog KANSKE kunnat springa hela vägen (förutom i den värsta backen..), men elsa var ju fortfarande lite sjuk + att hon inte riktigt orkade springa så mycket. Men jag peppade henne hela tiden och satte på massa musik, så tillslut fick vi en hyfsad tid iaf; 38 min :) I 7an sprang vi dock på 34, menmen.. var ju lättare då med :P
Dock tog jag ut mej sjukt mycket i slutet då jag verkligen kutade in i mål, för jag ville gå om oskar, men han kom fram typ en halv sekund före mej.. :@ haha.. så då va jag verklige SÅHÄR nära på å spy, kunde inte ens höra va tuva å kerstin sa, usch :s aja, sen blev det bättre när man fick i sej vatten! Men sen fick elsa lite panik, eftersom hon skulle med bussen som gick om en halvtimme, och emma (som gick) hade vår nyckel.. men det fixade sej till slut (trots lite panikattacker och sjukt stressiga moment haha), och sen hann hon iaf med bussen :)
Å sen gick vi ner å bytte om åså, och sen åt vi lunch och sen gick vi till coop för jag va TVUNGEN å köpa en starbar, skulle inte överlevt dagen annars haha xd 
å sen vid 12 hade vi engelska, då vi bara kollade på film (thank god!), och sen efter det hade vi idrott, yippie! 
Jag och lollo behövde dock bara gå en runda, gött! Så då gick vi å pratade å ringde elsa åså :)
Å sen sist hade vi typ världens längsta svenskalektion där vi läste i 50 minuter.. fyyy då va man inte aspigg kan jag säga.. Menmen det gick! 
Å sen fick jag och maria vänta på 101an (skolbussen gick tydligen kvart över, så sjukt onödigt å vänta i 30 min på 101an -.-), och sen åkte vi hem!
Å sen när jag kom hem gjorde jag lite mat, och sen kollade jag på gossipgirl och åt glass (tyckte jag va värd det haha), och sen har jag typ ägnat hela kvällen åt läxor (skrivit en 2-sidors typ uppsats på spanska.. usch!) och bonde söker fru!! hahaha älskar redan typ alla bönder :'D haha, å nu sitter jag här och ska precis gå å lägga mej å sova (behövs, kan jag säga..)
Men tänkte ju skriva om gårdagen och om ridningen i måndags, men det får bli imån eller nåt efter ridningen istället. 
Men vi hörs, puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback