Dagen + bilder från partyt!

Hehe japp.. har varit hemma hela dagen och ändå inte bloggat.. BRA FRIDA!! Haha aja, har faktiskt vart ute typ halva dagen å gjort massa andra saker så får la skylla på det! :P
Men kan la berätta lite om dagen dårå! :)
Började med att jag först vaknade vid halv sex, testade om rösten kommit tillbaka och DET HADE DEN!! :D försvann dock lite halvt under dagen menmen.. Så först tänkte jag faktsikt masa mig till "jobbet", men mamma och pappa tyckte inte det va nån bra idé, så stannade hemma ändå, men bara tills imån för nu kan jag åtminstone prata hyfsat så imån jäklar ska jag gå!!
Men jag har haft en grymt skön dag här hemma! Så efter jag vaknat vid halv sex, så la jag mej och sov igen, och denna gång sov jag till tolv! :o grymt skönt!
Sen drog jag mej ner till köket, gjorde god frukost åså satt jag där och läste typ till ett. Då gick jag upp, kollade typ 10 min på Intresseklubben (hahha sjuukt kul program detdär xd), och sen chillade jag lite i kanske 45 min. Då drog jag på mej lite kläder, och sen gick jag ut i det fina vädret! Och jäklar va gött det va å komma ut, särskilt nu när jag knappt vart ute på typ 4 dar! Så det slutade med att jag va ute 2 timmar haha :) hade det asgött, gick runt i trädgården med katterna, kollade när dom flyttade upp kossorna till kullen (haha katterna tyckte det va intressant iaf xd), och sen  gick jag en långrunda! Först gick jag till hästarna, som blev vääldigt glada då jag som vanligt hade med en morot, haha sötisarna! 
Å sen gick jag vidare, mot fårhagen där jag gick typ en mil för att för det första hitta flocken, som va i en helt annan hage, och sen hitta thelma vilket inte är det lättaste när hagen är såhäääär stor och flocken är på typ 150 får haha! Men till slut hittade jag henne :D hon blev dock inte lika glad som mej haha, hon kollade på mej, bäade och sprang till sina kompisar :( haha hon har glömt mej den skiten </3 aja kanske lika bra.. men ändå trist :( 
JAJA! Sen gick jag iaf hemåt, och när jag kom hem så gjorde jag massa amerikanska pannkakor, både till mat idag och till matlåda imån :) 
Å sen gick jag upp till teven, kollade på ett gg-avsnitt och sen har jag suttit här, duschat och sett på xfactor, och nu ska jag bara ladda upp lite bilder från helgen och sen se på Underbart är kort! :D
 
Men vi hörs nog kanske imånkväll, ska iofs rida då, men annars hörs vi på onsdag hörrni! :)
elsaa :D
paketen!! (påsen var från mej och elsa, med ett halvt kg godis + nagellack i till frida, och det till vänster var från mej till elsa, fint va?! ;D)
haha söta!

Kommentarer
Frida ;D säger:

Neej, skitsöt som vanligt ju!! :*<3
jaadåå helt okej! ;D <33

2012-09-24 | 21:39:08
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback