2½ vecka "ledigt" från skolan nu då :D

Tjena mors allihopa :D åååh va glad jag är att det är fredag och HELG och att man nu slipper skolan och klassen (eller killarna snarare) i två veckor nu :D :D blir helt underbart! för idag har dom verkligen gått mej på nerverna :@ killarna alltså. Asså ibland har dom såna där dagar då dom bara är helt sjukt jobbiga, och idag va en sån dag -.- Fast egentligen var det bara i slutet, för början av dagen va bra iaf!
Började med fysik, som la va okej.. vet inte vad vi gjorde riktigt haha men ah, va rätt flummigt som vanligt xd
Sen hade vi matte, då vi hade mattediagnos. Gick la sådär, eller det gick nog rätt bra på alla uppgifter utom en, då jag vet att jag hade fel. Men får se sen va jag fick när pappa rättat dom.
Aja, sen efter matten hade vi svenska, då vi bara läste. Eller ja, FÖRSÖKTE läsa, är rätt svårt å koncentrera sej när alla killar skriker, pratar, skrattar, kastar flygplan och är allmänt störiga. (läraren är typ aldrig där..)
Nåväl, sen efter det va det engelska som iaf va kul! Vi såg klart på filmen Mrs Doubtfire, och den va sjukt rolig faktiskt haha, även om den är typ en barnfilm ;) Jag va typ den enda som skrattade dock (å kanske elsa, fast vi fick inte sitta bredvid varann :() haha x)
Men sen efter det hade vi lunch, då vi sen gick till ica sen efter vi ätit och där köpte jag 2 choklad-bars för 10 spänn, VÄRT! :)¨
Å sen sist hade vi SO, som va mest jobbig bara. Hade redovisning i grupper om ett arbete vi gjort å jag hatar å stå där framme å prata :s sen blev det inte bättre av att typ lucas och kevin satt och klottrade på min so-skrivbok, så jag typ fick slänga den -.-
Å sen kom droppen när kevin, jackson och andreas tog min ena choklad-bar och sprang iväg och ÅT UPP DEN!! Asså fatta?!?! Det är ju för fan stöld :O :@@ å bara för jag redan va asförbannad, så skrek jag på dom, svor åt dom, slog dom och pekade fuck you haha, mitt framför en klass som satt i ett klassrum bredvid, som dessutom hade min pappa, hehehe.. xd nämen FY va arg jag va, satt och skrek till kevin de resterande typ 10 minutrarna innan bussen slutligen kom så vi kunde åka hem. Åh va sur jag blir på dom ibland alltså :@
aja, somsagt sjukligt skönt å slippa dom nu!
Wellwell, jag har iaf haft en riktigt mysig eftermiddag/kväll! :) När jag kom hem typ däckade jag i soffan direkt, och väcktes sen av mamma när hon kom hem. Sen åt vi asgod middag, grillad kyckling med baguette och en awesome sallad (made by me hahah) :D å sen efter det så spelade jag gitarr&piano och diskade, och sen gjorde jag varm choklad med vispgrädde och satte mej och kollade på gossipgirl i typ 1½ timma :D å sen dess har jag tup bara sett på lite tv och suttit här! :) Å nu hade jag tänkt att skriva om ridningen, både igår och i måndags som jag aldrig hann berätta om! Så vi hörs strax, puss :*
haha såhär glad var jag inte i skolan kan jag säga xD

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv: hehe, TAACK!! ;D och såå himla fin äru!! Kolla bara på bilden ovan!! ;D <33

Men ofta dom åt upp din starbar!? Sicka j*vla idioter!! Fy f*n -.-
Aja, som sagt vi får höras om helgen! ;D <33

2012-09-14 | 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback