torsdagen- lyckad "idrottsdag" hemma hos lollo! :D

Sen kom då den underbara torsdagen som egentligen var idrottsdag, men eftersom vi lite smarta valde att rida, så fick man ju sovmorgon då hehehe :D 
så då sov jag ut länge på morgonen, till tio ungefär. Sen åt jag min underbara hälsogröt (är galen i den hahah), och chillade, och sen kollade jag lite på gg innan elsa kom och plockade upp mej på moppen åså körde vi iväg mot lollo! :D å allt gick bra dit förutom att vi körde fel (klantar HAHA) och att det typ duggregnade fast det kändes som att det regnade spikar och blåste som fan haha x0 usch.. haha men tillslut kom vi iaf fram till lollo! :D å tjaa, först så typ gick vi runt och snackade, å så satte vi oss på lollos rum och flummade haha x) sen gick vi ner och hämtade elsas kladdkaka som hon gjort på morgonen, och sen satte vi oss och pluggade (eller försökte iaf haha) lite so, och sen efter det så var la klockan typ halv två, och då gick vi ner och bytte om, och sen gick vi ut till hagen och hämtade in hästarna till stallet :) sen stod vi säkert en 40 min elr nåt och ryktade, redde ut manen och svansarna och gjorde dom riktigt fina medans vi stod och babblade och lyssnade på musik :)
sen när vi var färdiga så satt vi upp och efter elsa skrikit lagom mycket så fort Lucke rörde på sej, så tvingade vi henne att sluta skrika och så skrittade vi iväg haha :D å sen efter en stund vande hon sej (och t.o.m sa att det var tråkigt haha), och då tjatade jag på henne att då kunde vi ju trava å galoppera med men det vägrade hon haha x) så då skrittade vi bara en tur i skogen och hade det så mysigt! Haha även om elsa var lite väl gnällig eftersom Lucke hela tiden ville äta haha xd å sen i slutet red vi över en äng å då var ju TVUNGEN å bara trava några steg, å då ville såklart Lucke oxå göra det, och då var elsa inte så glad hahah xD ba; NEEJ!! STOPP!! STANNAAA!!! hahahhaha, aja nästa gång ska vi galoppera har jag bestämt iaf haha ;D 
nämen ah, å sen kom vi tillbaka, och sen fick vi lite bråttom så då släppte vi bara ut hästarna i hagen igen, och sen gick vi in och gjorde pannkakor :P eller tja, lollo duschade, jag&elsa satt vid köksbordet och lollos syrra gjorde pannkakorna haha xD nämen så snällt! å sjuukt goda var dom, åt typ 7 st haha xd 
nämen sen när vi ätit färdigt så var klockan typ kvart i fem, och då skulle lollo cykla till bussen för hon skulle dansa, så då drog jag och elsa oss hemåt på moppen :)
å sen när jag kom hem så typ övade jag på so-provet å såg på tv ;) 
men det vart en sjukt lyckad dag! :D tack tjejor! <3
tog tyvärr inga bilder hos lollo så får bli en ful egopic ist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback