sämstuppdatering.com

Hejsansvejsan allihopa och OJ va sämst jag är på att blogga hahaha xd asså guud, kan inte fortsätta såhär, samlar ju bara på mej så jag måste skriva typ 1000 inlägg då ju.. x0 så ska försöka blogga lite typ varannan dag iaf, men just denna veckan har vart sjukt stressig och så, så har verkligen inte hunnit.. men ska försöka sammanfatta lite om senaste veckan dårå! :P (om jag kommer ihåg nåt dvs, har ju sämre minne än en guldfisk haha xd)
Nämen måndagen var en go dag! En bra och rätt chill dag i skolan som gick snabbt, och efter skolan stack jag in till a6 där jag först gick ensam en stund och kollade lite på bikbok, och sen kom elsa dit (helt mirakulöst eftersom hon inte visste var jag var och hennes mobil var låst typ), efter hon hade vart och gjort sitt moppetest, som hon klarade! :) Så då gick vi till coop å köpte kakor, pucko och starbuckskaffe och satte oss i en soffa och firade det haha :D sen gick vi i massa affärer och kollade efter en mys-tröja till elsa, men hon hittade ingen snygg så hon köpte bara lite på jc ;) 
sen gick vi bort till hennes mammas jobb, och sen efter vi hade gått å köpt dammsugare på rund-kafét så åkte vi hem och sen chillade jag väl mest på kvällen, vad jag kommer ihåg.. ;)
Sen var tisdagen en riktigt grym dag den med! Började med galen spanska med lila tanten (karin är i england), och seriöst man dör lite när hon är vikarie.. x'd i'm just saying.. hahahahha xdd
Aja, sen hade vi vanlig SO, sen syslöjd där jag hann med rätt mycket, både skriva klart utvärderingen på shortsen, planera nytt arbete och så hann jag rätt långt på det med, det blev en jeanskudde med spets åså på, rätt enkelt men rätt snyggt med! Haha fick iaf sjukt mycket beröm av både vår slöjdvikarie och den andra läraren?! haha såå snygg var den la inte men alltid kul å få beröm hehe ;D men iaf! Sen efter dom två timmarna så hade vi ju slutligen mat&bak och denna gång var det även stundvis hysteriskt roligt som vanligt hahaha, problemet var bara att, hur mkt jag än tjatade, så fick jag inte va med frida&elsa?! (hon sa att jag typ "behövdes" i den andra gruppen?! :o), så då fick jag va med två stycken som jag inte gillar sådär överdrivet mycket som går i B, och två sjuor. Aja, sjuorna var rätt schyssta iaf, så vi tre gjorde iaf awesome cupcakes som blev asgoda haha, bara för vi hade på dubbelt så mycket frosting som dom andra xd haha, så det blev en rätt lyckad lektion ändå! ;)
Å sen åkte jag hem, och sen kommer jag seriöst inte ihåg vad jag gjorde på eftermiddagen/kvällen?! :O helt tomt!! :o aja, chillade väl mest å gjorde läxor å såg på ung&bortskämd osv tror jag :). 
haha så tjocka är vi xd
lite bilder från tisdagen! asså seriöst, SER ni hur mörkt detdär molnet är?! :O
men titta va fint det blev sen haha :D är mina väderbilder intressanta?! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback