onsdagen-go skoldag med grym idrottslektion, häng hos elsa och föräldramöte!

Tjohej allihopa :D och japp, som vanligt otroooligt dålig uppdatering i veckan, sorry fpr that, men har gjort saker varenda dag verkligen så har inte hunnit sitta vid datan.. Men kan som vanligt dra en "liten" uppdatering om de senaste dagarna hehe ;) så vi kan börja med onsdagen dårå! :)
Skoldagen var riktigt bra! Hade typ dom vanliga lektionerna, det enda som var lite speciellt var idrotten, som denna gång var GRYM! :D det började med att när vi kom in så hade adnan satt på gangnam style på högsta volym haha, och sen kom även videon upp på väggen å alla ba; WTF?! xd å sen blev det INTE bättre när han ba; ni ska göra allt dom gör på videon! å alla typ ba; ööh.. du skämtar va? xd åså stod alla som frågetecken och skrattade, innan adnan ba; nä jag skojade bara, detta är vad ni ska göra; å så kom det upp en träningsvideo som var 40 min! 
Å JÄKLAR vilka bra övningar det var!! Asså sjuuukt jobbiga och man blev svettig efter några sekunder bara, men man kände verkligen hur nyttigt det va å att man brände massa kalorier hehe :D men det va massa olika intervallövningar, typ först lite "yoga", med strechning åså, och sen efter det så var det asmycket om boxning, vilket var skitkul, och sen var det massa jobbiga övningar (ville dö lite där ett tag haha) å sen tillslut avslutningsövningar typ. :) men asgött var det och man kände att man verkligen kämpat!! :D det som förstörde allt var bara mitt cp-knä som jag haft problem med dom senaste veckorna. Det gör så ont när jag belastar knät att jag knappt kan gå å jag kan abslout inte springa osv. Så det gjorde SJUKT ont i vissa övningar, tyvärr :( pappa tror det typ kan vara samma problem som han har (han har opererat knäna typ 8 ggr.. :S), och att jag måste åka å röntga mej snart å se vad som är fel. Aja,så det förstörde ju allt lite, men annars var det hursomhelst askul! :)
Sen hade vi iaf svenska och sen efter vi slutade åkte jag med elsa hem, eftersom vi ändå skulle åka tillbaka till skolan efter nån timma bara, till föräldrarmötet. Så då åkte vi hem till henne, hängde med kajsa&sixten, åt pizza och kollade på tv :) å sen vid typ kvart i fem satte vi oss på moppen och drog iväg till bussen, som gick fem. Å sen åkte lollo, elsa och jag ner då till gränna, och till skolan där mötet skulle vara dårå. 
Å tjaa, det var la sådär kul, var astråkigt först för då var det en dryg timmas gymnasieinfo som man typ redan visste allt om nästan, och sen efter det fick man köpa fika och sen satt allihopa i klassrummet och fikade&pratade typ ;)
men det var rätt kul sista halvtimman iaf ;)
Men ja, sen när det var slut så skjutsade elsa å dom hem mej och då såg jag på bonde söker fru och berg flyttar in! :D (bästa programmen typ haha) å sen la jag mej, typ! ;)
hehehhe nyttiga vi är.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback