normal tisdag :)

Å så har idag vart en helt okej tisdag med, bara något seg, men ändå rätt normal! 
Började med rätt tråkig spanska, repetition inför provet på torsdag typ. 
Sen var det SO, och den var la rätt normal (förutom när david helt plötsligt ba; nä nu känner jag mej sugen på en dumle, å så tog han bara upp en ur väskan, och sen ba; vill ni ha? å så kastade han ut typ 5 st som alla killar kutade fram till hahah xd allt detta bara för å visa att det finns orättvisor i världen typ.. haha)
Å sen efter det var det ju syslöjd, då jag hann göra klart min kudde, utvärdera den och skriva massa planering och skit.. Sen fick jag även reda på mitt betyg, eftersom det var sista lektionen denna perioden, är rätt nöjd med tanke på att jag inte gjort typ alls svåra saker hittills åså.. Men det var bara preliminärt, så ev. så höjs det till slutbetyget, så säger det först då hehe ;)
Men jaa.. sen efter den låånga lektionen så hade vi långrast, då vi typ bara slöade i sofforna vid uppehållsrummet och babblade, flummade, störde oss på killarna och såg på tv haha ;)
å sen efter det så hade vi ju mat&bak som vanligt, och det var faktiskt rätt lamt idag.. var typ "bagarstuga", då alla stod vi långborden och bakade baguetter tillsammans fast ändå individuellt typ haha, och visst det hände lite småroliga saker men inte nåt hysteriskt typ haha.
Men även om jag lyckades bränna mina baguetter så blev dom faktiskt svingoda (haha kaaatig) xD haha så dom ska jag sätta mej snart å äta upp, fick ta hem alltihopa idag ;)
Men jaa, sen efter den lektionen var slut så gick jag till pianot, och klantig som f*n som jag är, så hade jag lyckats glömma alla noter hemma.. haha men det gick ändå, birgit hade alla sånger hemma så det var ju tur iaf!! 
Å denna gången var det skönt för idag hann jag med kvart över fyra-bussen! :) fast mamma var såklart sen så kom inte hem förräns typ 10 över fem ändå.. Men jaja! ;)
Sen gjorde jag köttbullar&nudlar och sallad, och sen gjorde jag lite läxor å nu sitter jag här och ska precis stänga av datan! :p
Imån blir det först skola, sen hem till emilia å rida :D så blir nog ingen uppdatering då eftersom jag måste plugga massa sen med, så vi hörs nog först på torsdag/fredag eller så! Men ha det bäst tills dess, puss! :*
fulaochgulatänder.com -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback