mysig lördag med stan och filmkväll! :)

Å sen har idag vart en riktigt bra dag den med!! :)
Började med att jag sov ut länge, sen gick jag upp, åt frukost med pappa en låång stund, och sen spelade jag massa piano, gjorde lite läxor osv. Sen vid ett typ gick jag upp och gjorde mej iordning, eftersom vi sen en stund efter åkte in mot stan, eftersom vi var tvungna å göra lite saker där, bl.a köpa en ny moppehjälm till mej eftersom min andra gått sönder!
Så först åkte vi in till Karlssons hjälmar inne på cigarren, men fastän det står att dom har öppet 11-15 på lördagar, så var ingen där! Å då ringde vi till ägaren, men nope, han svarade såklart inte -.- 
Så då sket vi i det, och åkte bort till biltema istället, där dom oxå har mchjälmar. Å där provade jag några olika, och tillslut hittade vi en rätt perfekt! :) dock sjukt stor och rätt ful, men frågan är om det finns några snygga mchjälmar? xd aja, sen efter det skulle pappa lämna in sin cykel på reparation, å då passade jag på och gå in några minuter på ljusexperten, typ min älsklingaffär hahah xd nämen är rätt ofta där, bara för jag typ äälskar alla deras lampor hahaha :D kolla bara på dom snygga här nedanför?! TO DIE FOR!!!<3333 (jag är knäpp, i know.. xd)
Aja, efter jag vart där och kikat in det mesta så gick jag bort till pappa, och sen åkte vi upp till a6 en sväng. 
Där gick jag och hämtade ut mina nya glasögon, asså OMG älskar dom för dom är så fula hahahha.. fast ändå så snygga?! x'd hahah nä vet faktiskt inte vad jag tycker xd men en sak som är säker är att dom IAF är snyggare än mina gamla fula hahahah xd, aja får se om jag vågar lägga ut bild på dom nångång.. ;P dock är dom lite hemska eftersom dom är en styrka starkare än vad jag hade innan, så det känns vääldigt fel.. aja hoppas jag vänjer mej!!
men iaf, sen efter jag hämtat ut dom så gick jag och pappa bort till ikea, där vi tog fransk hotdog + varm choklad hehe, och sen åkte vi till willys å handlade lite med! :)
sen åkte vi hem, och sen efter en stund så lagade vi en ny sak; taco-pizza :D haha, vi såg det på en reklamaffisch vid willys å så gjorde vi en egen variant på den, och det blev riktigt gott faktiskt! :D man tar bara tjocka tortillabröd, tacosås över, sen köttfärs, lite majs, sen tacochips och ost över! :) orkade dock inte ens hälften men jaja.. ;)
Sen så gjorde jag lite spanska, och sen kollade vi på körslaget och sen dess har vi sett på Bröderna Karlsson haha, sjukt knäpp men rolig film x) lite jobbig var den dock haha, men det brukar ju komedier va ;)
så har vart en riktigt mysig fredag! :)
sjukt snyggggg
asså ser ni hur snygga dessa är eller?!?!?!?!? :o
hjälmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback