lugn och mysig lördag!

Hej allihopa! :) idag har varit en otroligt slapp dag pga att saker inte riktigt blev som planerat, så idag har bara vart en hemmadag! Men det är ju inte helt fel det heller ;)
Å det började med att jag sov ut länge, sen gick jag ner, gjorde min vanliga hälsogröt haha, och sen hade mamma, pappa och tinna skurit upp massa frukter när dom ätit frukost innan, så det fick bli gröt och massa exotiska frukter till frukost! :D
Å sen läste jag i min engelskabok och pratade med syrran en stund, och sen gick vi upp, såg ett avsnitt av gossip girl och sen gjorde vi oss redo för att gå ut en sväng :) å samtidigt rättade pappa mitt matteprov, och jag fick A på det!! KAN NI FATTA?! Hade 24.5 av 28!! :D :D :D yeyyyyyyyyy! haha nämen det blev jag vääldigt förvånad över, så det var en glad överraskning! :D
Hehe jajaaa, sen gick iaf jag och tinna ut på en promenad, där vi hann med å snacka en MASSA skit om allt och alla hehehe ;P sjukt skönt å bara prata av sej ibland! 
Så den promenaden gick sjukt fort haha, och sen när vi kom tillbaka så gick vi in, spelade lite piano osv, och sen satte vi igång å göra fiber-pannkakor! haha gick sådär i början, men tillslut blev dom riktigt lyckade och jättegoda! :D
å sen efter vi ätit gick jag upp å såg på lite tv :) 
Å tjaa.. sen vet jag inte vad vi gjorde sen? Men jag satt la lite vid datan och såg på gg typ :p å sen vid sex eller nåt så åt vi pizza, som var så sjukt jä*la god idag?! Haha vet inte vad mamma gjort med den?! xd haha nämen asgod var'en! ;D
Å sen så har vi bara haft myskväll i soffan med popcorn å tv-tittande! :)
så har vart en väldigt lugn och skön dag!
Dock blev det stor dramatik när vi såg på tv, för plötsligt började det lukta rök som f*n, och alla bara kutade ner till kakelugnen, som vi eldade i, för vi trodde ju liksom att elden hade tatt tag i nån stol eller nåt.
Men sen kände vi att det kom från köket och då var det ju såklart pappa det smartass'et som hade glömt popcornen så dom typ va påväg å brinna upp hahah xd lyckat!!
Aja, en vanlig kväll hos fam Genberg helt enkelt ;)
Jaja, får se sen vad som händer imån! Skriver nog då eller på måndag! Puss :*
min fabulösa lyxfrukost haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback