gårdagen- grym dag med okej skola och ridning med emilia! :D

Å igår var en riktigt grym fredag med! :D 
Började dock inte sådär jättekul, hade ju fysik och då hade John en underbar liten överraskning åt oss, nämligen oförberett prov! :D :D :D hehe eller inte.. -.- men aja, var väl inte HUR svårt som helst för det handlade ju liksom om det vi gått igenom på lektionerna åså, så lite kunde man ju men kommer ju inte få A direkt.. menmen kunde vart värre iaf!
Aja, sen hade vi matte, och efter det skulle vi haft svenska men maria var sjuk så då fick vi håltimma ist :D så då gick jag, emma och elsa till ica och köpte godis hehe, och innan jag skulle betala sa jag ba; men det här blev ju inte så mycket, det kommer säkert högst kosta 20-25 kr liksom. Å vet ni vad det kostade?! 47 jä*la kronor!!! KAN NI FATTA?! Å det va inte ens mycket?!?!?! Men tydligen är icas godis asdyrt, å det hade ju inte jag sett så.. men ÅH va arg jag blev, ska fan aldrig köpa lösgodis där igen!! :@ jaja..! Sen satt vi där och åt godis och pluggade so resten av håltimman ;)
å sen hade vi helt okej engelska, sen mat och sist då det fruktade so-provet!! :S haha nädå, det va faktiskt inte alls särskilt svårt, eller asså det var typ allt det man övat på, så hoppas verkligen det gick bra iaf, för hade faktiskt övat en hel del inför det! Menmen, ska inte ha alltför höga förväntningar dock.. så vi får se hur det gick! :) 
men det som var gött var att vi fick sluta när vi var färdiga, så då hann vi meed kvart över ett- bussen! (med nöd och näppe, fick springa de sista 100 metrarna, i högklackat med ont i knät på rullsten.. LYCKAT!!) 
Å så trodde vi sen att vi kunde ringa å fråga elsas mormor om skjuts, men såklart svarade inte hon i telefon så då var det bara å gilla läget å sitta å vänta en timma på lillabussen.. haha, men det gick väldigt snabbt faktiskt, jag och elsa är rätt bra på å hålla varann sällskap haha så vi flummade massor å kollade på williams lista osv tills bussen kom vid halv tre ;) å sen åkte vi hem då, och när jag kom hem så var det bara å snabbt göra lite mat, sen kolla lite på gg och sen byta om till ridkläder, och sen vid typ 10 över 4 så gick jag ut å försökte starta moppen.. gick sådär kan jag säga xd fick gå upp TRE ggr upp för backen för å få igång den x0 aja, till slut startade den iaf, och jag kom faktiskt rätt exakt halv till emilia! ;D å sen när jag kom ner till henne så stod hon å gjorde mat, och då satt vi sen en stund och babblade till fem typ, och då gick vi bort och tog in hästarna, och gjorde iordning dom lite snabbt så vi skulle hinna ut innan det blev helt kolmörkt. 
Å sen red vi hopprundan, och hästarna var sjukt pigga men Connect var såå duktig och lydig!! :) å så hade vi sjukt mysigt, red lite lugnt i skogen och snackade massa! :) dessutom hann vi hem innan det var bäcksvart! :D men eftersom det höll på å bli det så var det ingen ide att rida på banan, så då gick vi in i stallet och satte in hästarna i boxarna, satte på täcken, gjorde iordning maten osv. :) å sen när vi var klara med allt där gick vi upp till emilia och satte oss och kollade på ett avsnitt av One tree hill och åt massa frukt :D å efter det så var det dags för mej att dra mej hemåt på moppen i mörkret.. Å fyy vad läskigt det var! Kändes som det skulle stå typ ett vildsvin på vägen å typ attackera mej, haha så då sjöng (läs: SKREK) jag massa sånger så alla djuren skulle vara livrädda för mej hahaha xd men det funkade iaf, inte ett enda djur stötte jag på! ;D haha nåväl, sen när jag kom hem så hade vi myskväll här hemma med tv-tittande och snacks! :D så en riktigt go fredag var det! <3
bildbrist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback