besök av bror, hans flickvän och världens sötaste lilla valp!

Hejsvejs allihopa! :D
Idag har vart en lite blandad dag, både bra&dåliga saker har hänt idag. Men vi fokuserar på det roliga! :)
Å det började då med att när jag klev upp ur sängen så var plötsligt min bror, hans nya flickvän och deras URSÖTA valp utanför rummet haha! Dom kom igårkväll sent, så orkade inte hälsa på dom då, men fick ju hälsa på dom imorse och kan bara säga att ÅÅÅH VAD KÄR JAG ÄR I DEN HUNDVALPEN! <3333 Tyson heter han och är bara 17 veckor och han ser ut som en liten rynkig gris hahahah :D så då gosade jag ju massa med honom först, och sen gick vi ner, åt frukost tsm och pratade åså :)
Sen efter nån timma så bestämde vi oss för att gå ut på promenad i solen, allihopa, så då tog vi med lille Tyson på hans hittills längsta promenad :) haha det var så mycket nya intryck och han fick hälsa på så många å springa så mycket att han typ var helt död när vi kom tillbaka haha, söten! 
Dessutom så fick han ha på sej en rosa baby/dock-kofta för han inte skulle frysa HAHA så jä*la söt blev han! :'D
Haha, å sen då när vi kom tillbaka så chillade vi mest, och sen spelade vi lite piano och satt lite vid datan, och sen efter nån timma så började vi med maten och så gjorde jag sallad och dukade osv, och sen vid 3-tiden åt vi god middag med efterrätt :D 
Å sen när vi ätit så började vi spela monopol! Å tjaa det tog som vanligt över två timmar, och trots att det gick absolut SÄMST för mej (hade 3 gator som mest xd) så kom jag iaf inte sist haha :D 
å sen så kelade jag massa med tyson (fast det har vi ju gjort hela dagen i princip haha) å sen så gick jag väl typ upp hit en sväng å sen så såg vi på solsidan samtidigt som vi åt massa popcorn och chips hehe :)
Å sen så har vi bara tatt det lugnt sen dess! 
Men nu ska jag gå ner och säga godnatt till lille tyson och sen ska jag strax gå å lägga mej :P
Imån får vi se lite vad som händer, antingen hänger jag med Gustav och Emina till stan och shoppar å badar, eller så stannar jag hemma med syrran å så kanske vi går en sväng till vår moster :) så vi får se hur det blir!
Men ha det bra tills vi hörs, puss :*
 
asså titta på han?! åhhh så söt han äääär! <3
haha angryface.. ;)
asså hur beårande?! :'D finns massssa mer bilder på pappas kamera, men dom får komma en annan gång! 

Kommentarer
amanda säger:

sööt! allt bra ? :)

2012-10-29 | 12:21:24
Bloggadress: http://amandaengberg.webblogg.se
amanda säger:

sv; jo det är bra med mig :)
tack så mycket!

2012-10-29 | 22:39:58
Bloggadress: http://amandaengberg.webblogg.se
Emilia säger:

åhh så söt! <3

2012-11-04 | 19:57:24
Bloggadress: http://teamponnii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback