obs detta skulle publicerats igår..!

Tjohej allihopa! :D 
Idag har jag hunnit med rätt mycket faktiskt, även om det vart en rätt slapp sista lovdag! (ååh vill INTEEE tilbaka till skolan imån! :'()
Fast började såklart med å sova ut typ till tio, tills min bror som vanligt kom in och typ ba; MEN!! Du kan ju inte ligga å sova kl 10?!?! Å så va han jättejobbig så tillslut va jag tvungen å gå upp.. morr -.- ;)
Men sen åt jag min vanliga gröt, och sen läste jag i min engelska bok (ÅH DEN TAR ALDRIG SLUT!! :@), och efter det så gjorde jag inte så mycket.. Men sen vid typ kvart över tolv tänkte jag gå ut och gå, men då ville pappa&johan att jag skulle se på bilder från prag tsm med dom.. Och det var rätt tråkigt, förutom att man fick se massa knäppa bilder på mina lärare jag har i alla ämnen hahhaah xd fast tillslut efter vi sett typ 500 likadana bilder så tröttnade jag&johan (som förövrigt satt och slog mej typ hela tiden vi kollade på bilderna?! dampbarn.. haha), så då gick vi därifrån haha xd och sen spelade jag lite piano, och sen gick jag och johan ut på en promenad så vi hann med å snacka massa skit och hälsa på massa som vi mötte haha ;)
å sen gick vi in, å så gjorde jag sallad som vanligt, och sen åt vi! :) först fläskkotlett och potatis och sen efterrätt på det :D
å sen efter det skulle johan in till stan och spela badminton med våran kusin, så då sa vi hejdå till honom åså, och sen så chillade jag en stund, och sen upptäckte jag att jag hade massa julkalendrar från örks att sälja, så då var det bara å ta ut moppen å köra iväg på en liten säljar-runda haha :S hatar att sälja massa skit, känns som man tigger typ.. :/ men fick iaf sålt på två haha.. av sju.. men ändå ;P vågade inte gå till fler än min moster och världens snällaste grannar haha ;) men har iaf planerat att min andra moster ska köpa 2 st, för det gör hon jämt typ haha, och sen ska mamma å pappa köpa 2 å sen kanske min syster/kusin vill ha en oxå, eller nån annan granne ;) så hoppas verkligen jag får sålt på dom!!
Haha jaja, sen när jag kom tillbaka från min lilla runda med moppen så hade väl klockan blivit fyra nånting och då tog jag det först lugnt en stund, och sen från fem till sex så såg jag på världscuphoppningen på tv :D tyvärr gick varken malin eller roffe till omhoppning.. menmen är lika kul å kolla på ändå! :)
Å sen efter det så fixade jag lite i mitt rum, typ satte upp mina ljushållare på väggen åså, och sen började jag även skriva lite på min book report till engelskan, innan jag satte mej och kollade på solsidan! ;) å sen kollade jag lite på hellenius hörna med mamma, och efter det var det beck som gällde resten av kvällen, som typ alla andra söndagar ;P
Så det var en mycket bra och mysig avslutning på det grymma höstlovet!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback