ONE DIRECTION-BILJETTER KÖPTA! <3333

Å idag har vart en riktigt skön dag! :)
Började dagen typ exakt likadant som igår, sov ut länge, gjorde min gröt, sen läste jag i säkert en timma.
Sen ville jag även börja städa, precis som igår men det blev såklart aldrig av (bara för jag är typ jordens lataste hehehe..)
Jaja! Sen rann tiden iväg och plötsligt var klockan typ kvart i ett, och jag skulle vara vid Ella vid ett, eftersom vi bestämt att vi skulle rida idag.. haha så då var det bara å byta om till ridkläder å sminka mej snabbt som fan, och sen tog det ju en bra stund innan jag fick igång moppen med, men tillslut kom jag iaf iväg, och sen stod ella vid stallet när jag kom, och då gick vi direkt ut till hagen för å hämta hästarna! Å under tiden vi gick babblade vi typ helt hysteriskt eftersom ella imorse bokade biljetter åt oss till ONE DIRECTION 8 MAJ PÅ FRIENDS ARENA I STHLM!!!!!! :D :D :D :D så vi var typ helt speedade å bara babblade på om hur jä*la awesome det kommer bli osv haha :D är ju dock typ 7 månader kvar men vem bryr sej?! AAAH kommer dö när jag ser dom hahaha :'D 
Nåväl nog om det (för denna gång haha), sen hämtade vi ju iaf hästarna, och sen gick vi in till stallet och gjorde iordning dom å pratade osv, och sen när vi var färdiga red vi iväg! :)
å denna gången tog vi en mysig runda som vi i min familj kallar Lasses bana (oklart vrf haha), som först går en bit genom skogen och sedan upp genom byn, förbi mitt hus och sen bort till ella igen :).
Tog det lugnt även denna gången, skrittade mest förutom på den nya vägen då vi travade (eller vidur töltar ju), och vidur va så duktig och orkade hela backen upp! :') Fast sen var han dock trött resten av vägen hem.. ;) men det var en mysig tur med mycket snack åså som vanligt! :)
Och sen kom vi tillbaka till stallet, och bara borstade av hästarna lite snabbt, och sen släppte vi ut dom i hagen och sen så sa ella och jag adjö och så begav jag mej hemåt igen på moppepoppen som var trögare än nånsin, stackarn.. ;) 
Nåja, sen kom jag hem, och sen gjorde jag typ ingenting nån timma, innan jag sen hjälpte mamma med maten och sen åt vi, och efter det så typ läste jag lite till, och sen så vet jag inte vad jag gjorde haha xd men sen började jag iaf FINALLY å städa mitt rum, hann typ.. ganska lite ehehe.. jaja får fortsätta imån!
Men sen har vi bara sett på tv (ONE DIRECTION PÅ X-FACTOR! <333) och så! ;)
men nu måste jag sluta för nu stänger pappa av internetet, men vi hörs nångång i helgen!
Puss :*
BEVIS!! :D :D (haha berit är ellas mamma alltså!)
dessutom fick vi grymma platser med, på dom lila! ååååååh! :D :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback