helgen kommer äga så hårtttt!

Heeeeej allihopa! :D åh vad glad jag är nu FÖR NU ÄR DET HEEEELG! :D å denna helgen kommer bli BÄST! 
Ska ju somsagt ner till göteborg imån tsm med mina mostrar, min mamma och syster, och sen är ju världens bästa kusiner där med! :D Kan berätta mer lite senare ;)
Men nu tänkte jag dra lite om dagen! :)
Fast egentligen har den typ sett exakt likadan som typ förra fredagen haha xd gör typ alltid samma saker.. men jaja! Iallafall så har vi haft dom vanliga lektionerna, först tråkig kemi, där vi iofs typ bara såg på film, å efter det hade vi faktiskt rätt go matte, då jag&tjejorna satt i bästa grupprummet och både jobbade med lite matte men även flummade en hel del hahah, bl.a vinkade vi till en liten kille som satt helt ensam ute på basketplan, och så gömde vi oss för åttorna med HAHA xD
Å efter den lektionen så hade vi svenska, då vi bara svarade på massa frågor om filmen, och efter det hade vi engelska som endast var en halvtimme idag, så då hann vi bara med glosförhör! :)
Dock var det inte ens typ 10 glosor av dom man hade övat på, utan det var typ som värsta miniprovet med MASSA glosor från ett kapitel vi inte ens börjat med?! Så kunde typ ingenting, och sen skulle man skriva värsta lilla artikeln med -.- så det gick nog åt h*lvete, tyvärr ;S så jäkla surt när man övat typ aset! :(
JAJA! Sen hade vi lunch, och sen tillsist SO, då jag störde ihjäl mej på Kevin -.- 
Aja, vi blev iaf färdiga med frågorna denna gången, thank GOD för det för jag skulle fan inte pallat en sekund till med den gruppen! Åh hatar grupparbete. 
Jaja, slutet ägde iaf, först kollade vi bara lite nyheter osv och sen tillsist såg vi på william spetz :D :D :D hahahha jag och elsa skrattade typ så vi grät, fast vi sett just den videon typ 40 ggr hahahaha x''D bäst är han! <3
Å efter det slutade vi äntligen, och då gick vi precis som förra fredagen, till coop och köpte starbars :D å sen tog vi bussen hem! :)
Å här hemma har jag gjort det vanliga, typ ätit lite, sen kollat tidningen, sett lite på tv, spelat piano, gjort sallad, ätit mat och börjat packa till helgen! :)
Å nu har jag även skrivit ett typ omdöme om mej själv om min ridning haha, var faktiskt rätt kul, man ska sätta betyg från 1-10 på sin sits, teknik, träningsdisciplin, fokusering, kunskap, attityp osv och sen även sätta upp kort-och långsiktiga mål! :) hehe kan ju ta å skriva lite om mina mål åså i ett annat inlägg! ;)
Men iaf, så har min dag sett ut i stort sett hittills, och nu ska jag gå å kolla på xfactor och sen måste jag lägga mej tidigt med, eftersom tåget imån går kl 9, och då måste jag gå upp typ sex-halv sju x( aja det kommer va värt det! ;)
Men skriver ett inlägg om gårdagen med! Så hörs snart, puss :*
haha kommer somvanligt se ut som jag ska på en tvåveckorssemester i thailand istället för 2 dagar i gbg.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback