Bra tisdag igår med bara typ två "riktiga" lektioner :)

Tjabbatjenahallå! ;) Hoppas ni haft en bra onsdag, för det har jag haft iaf! Å nu har jag typ suttit en timma med min himla engelska-bookreport IGEN och skrivit om den lite och försökt få till den så bra som möjligt.. Så nu får Tuva bannemej va nöjd! ;P (vi hade alltså typ kamratbedömning idag så man fick skriva vad den andra kunde förbättra osv, frida skrev iaf bara en grej hihi tack! <3)
Jaja, hann ju aldrig skriva om gårdagen igår, så gör det nu istället å så får vi se om jag hinner skriva om dagen med! ;)
Men igår va iaf en riktigt riktigt grym tisdag! ;D Hade bara typ tre lektioner, varav en var elevensval så det va sjukt gött! :D så började med spanska, å då typ bara fortsatte vi kolla på filmen och pratade typ lite, vilket intre var sp jobbigt ;) 
Sen hade vi inställd SO eftersom david var sjuk, och då gick vi till rektomn och klagade e!ftersom vi skulle ha 3 timmars håltimma den dagen, men såklart kunde hon inte göra nåt åt saken -.- 
Men då gick vi till mediateket och så pluggade vi lite, och sen satt jag vid datan lite och kollade bloggar hehe ;)
Så den håltimman gick rätt snabbt iaf :P
Å sen hade vi då hemkunskap, där vi gjorde pizza och jäklar va gött det var!! :D hehe. Inte så mycket mer å säga om den lektionen i think.. 
Men sen hade vi då två timmars håltimma till, som var SJUKT roliga och flummiga hahahah xd 
först så spelade vi massa pingis i kanske 20 min, och efter det gick vi bort till mediateket där vi sen hängde den resterande tiden! ;) å det va så jäkla gött för vi fick va ensamma där, eftersom det egentligen var stängt, men då ville ju massa andra komma in, bl.a killarna som typ tog sönder dörren för dom ville komma in så gärna..? xd 
Hahha å så hände det massa mer, men sen satt vi på datan och kollade massa kids-react-videos haha och sen kollade jag och elsa på vårt älskade andra avenyn som vi typ drogade när vi var små haha :D vsr så sjukt längesen så va askul å se igen! ;)
Hann dock bara se kanske 25 min, för sen vid tio i två började mat&bak. 
Å den lektionen var betydligt flummigare än hemkunskapen haha, och elsa och jag var helt kassa på å göra dom sakerna vi skulle laga.. Haha vi typ brände allt och det var inte alls gott, men kul hade vi iaf haha xd 
Så det var en ganska normal mat&bak-lektion haha ;P
Å sen var det sjukt gött när vi fick åka hem vid halv fyra! Fick dock cykla hem men jaja.. Sen var jag ju proppmätt när jag kom hem så då gjorde jag ingen mat eller så, så sen typ bara slappade jag och gjorde lite läxor åså, och sen när mamma kom hem gjorde jag toast och sen såg jag typ på teve och satt vid datan resten av kvällen (ovanligt..) ;)
haha pizzan blev iaf god! ;D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback