bra onsdag trots halvbra början.. ;)

OBS innan ni börjar läsa så skulle detta då publicerats igår men råkade trycka ner inlägget utan att ha publicerat det hehe.. Så ignorera att det är torsdag å inte onsdag idag då haha xd
 
Å idag har då somsagt oxå vart en bra dag, även om det är onsdag.. ;) 
Började dock mindre bra haha (vrf ska alla dåliga saker hända på morgonen och VARFÖR har jag sån otur?!?!?!?), då jag när jag cyklade ner till bussen och var typ 100 m ifrån busshållplatsen, ser bussen, som vänder och sen kör vidare. TACK FÖR DET GUBBJ*VEL!!!! GAAAH jag vinkade ju förfan?!?!?!? :@@@@
Så då fick jag ju lite panik och ringde maria fort som fan och ba; be honom vända om. NU!!!
Så då gjorde han det, men sen kom Ella och Betit, och frågade om jag ville åka med ner till ölmstad, så då sket jag i att åka med lilla bussen hahah.. okej känner att det va sjukt elakt när han vänt om å tror inte han kommer va så glad imån bitti hehe.. ,men han får fan skylla sej själv!! 
Haha jaja så kan det gå! ;P
Sen hann jag ju iaf med stora bussen ;)
Å tjaa, sen hade vi då dom vanliga lektionerna, först bild, där jag kom på vad jag skulle ha för motiv på min bildpärm (usa-converse), och sen efter det var det eget arbete, och sen var det spanska, då vi idag såg klart på filmen och började svara på litge frågor om den. 
Å sen var det lunch, och sen engelska då vi bara då rättade varandras bookreport (stackars bella, skrev jättemycket som hon skulle ändra på haha.. fy va elakt.)
Men jaja, sen hade vi idrott som var rätt hemsk, hade först killerboll som nog kan vara den vidrigaste lek som uppfunnits, och sen hade vi handboll som vi förlorade rätt stort. Så den lektionen sög rätt hårt.
Menmen, sen hade vi svenska den sista lektionen å då började vi se en engelsk (?) film som handlade typ om en efterbliven som "klappar ihjäl" möss och hundvalpar typ..? Asså förlåt men HAHA fattade typ ingenting? Nämen visste liksom inte om man skulle skratta eller gråta typ? Så jag&elsa valde att skratta (haha så jä*la elaka är vi..) x)
Jaja, sen när den var slut åkte vi iaf hem, och haha älskar bussresan i lillabussen på onsdagar hahah xd 
Å sen fick jag uppskjuts med :D så då var jag glad när jag kom hem ;)
Sen kom jag på att mamma var hemma med, hon är ledig på onsdagar, så då slapp jag göra mat hehe :P 
Å tjaa, sen jag kom hem har jag typ bara sett på tv, sovit en stund, gjort lite läxor och haft panik för jag typ börjat få andningsproblem? :O Känns som jag inte får tillräckligt med luft så jag måste sucka hela tiden typ.. Astma? Nä hoppas inte det :( men äckligt som fan är det! Så hoppas verkligen det gått över tills imån å att jag kan sova! :s
Aja nu ska jag sluta tjata, men nu har ni fått en rejäl uppdatering om de senaste två dagarna ;)
Nu ska jag se på GG och sen göra lite läxor och sen sova, godnatt på er! :*
hehe kul bild. nämen gjorde iste innan för det va så längesen å sen blev jag sjukt sugen på det efter i måndags, efter jag fick det hos ella :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback