BELIEVE THAT YOU CAN DO IT AND YOU ARE HALFWAY THERE

Hejhejhej alla! :D hoppas ni haft en go helg! för det har jag iaf! har dock inte haft tid att blogga som ni säkert märkt höhö.. så får la se hur mycket jag orkar berätta!
men kan ju börja med att berätta om helgen, får se om jag orkar berätta om i torsdags och fredags med :)
men det har somsagt vart en väldigt go helg! igår vaknade jag, åt frukost och sen va jag typ ute med thelma i flera timmar! sen vid halv två tog jag och elsa bussen ner till gränna där vi sen kollade på grännabornas (?) konfa! haha den va rätt rolig, särskilt när alla skrattade ut linnea, hahahah xd haha nädå ;) men den va la rätt kul åså! sen fick vi ju underskrift med, hehe ;P
å sen tog vi bussen hem igen, och sen skjutsade pappa oss hem till elsa, där vi egentligen skulle haft ett litet grillparty trillsammans med elsas syster och hennes kompisar, men det blev lite ändrade planer när ingen av oss fick upp tändvätskan, HAHA xd så det fick bli "vanlig" kyckling och klyftpotatis istället, inte helt fel det heller (särskilt när inte jag och elsa behövde göra ett skit haha) ;)
å sen hade vi då en mkt trevlig middag, och sen en mycket trevlig kväll där elsa och jag typ bara pratade, ringde frida och lollo, åt popcorn, kollade på massa olika tv-program och konstiga filmer och avslutade kvällen med två avsnitt av jersey shore :D haha, gud va jag saknat det :') efter typ 2 veckor haha x)
och sen när det va slut vid typ halv tolv ringde jag mamma och så kom hon å hämtade mej en stund senare! :)
men det va en riktigt mysig kväll!
Sen idag har jag väl inte gjort så mycket alls egentligen, men det har vart en mysig dag ändå!
började dagen med ännu ett besök i kyrkan, i bunn denna gången (sjukt mkt mysigare) och därmed har jag klarat av alla tolv gudstjänster, yeyy :D dessutom va det inte så farligt, utan rätt kul för vi konfirmader (albin linda och william va oxå där) satt och typ skrattade åt prästen och jag och elsa höll på å dö lite där med x'd så det va rätt festligt, hahah ^^
å sen åkte vi hem, och sen fikade jag lite och sen va jag ute en dryg timma med thelma och vi gick på lite äventyr hehe ;) gick bl.a och hälsade på dom andra lammen, alltså hennes halvsyskon, fast dom brydde hon sej inte om, och sen pratade vi med min kusin lite, och sen sprang vi runt på massa ängar och hade det allmänt gött, mitt lilla lamm och jag haha ;)
å sen efter det klippte jag lite gräs och sen gick jag in, pluggade inför biologiprovet och sen gick jag ut och matade thelma och sen va jag ute med henne och vi busade runt i mosshögarna som pappa bildat, det tyckte hon va dökul haha x) å sen kom min bror hem igen och då åt vi och sen pluggade jag lite till och sen dess har jag suttit här! :)
å nu ska jag strax spela på pianot och sen sova :)
men ska se om jag hinner skriva ett inlägg om torsdagen och fredagen (om jag nu kommer ihåg va vi gjorde då haha)
så vi hörs kanske senare!
puss :*
lite bilder från vår lilla utflykt!
så fint!
haha det lammet äter på ALLT hon kommer åt.. x)

Kommentarer
Anonym säger:

Åååh, så söt hon ää! ;) nästan lika söt som du! ;) inte för att ni är lika (haha ;D) men ni är sååå söta båda två!! ;D <3

Hehe, ses imån! :* <3

2012-05-06 | 22:53:14
Bloggadress: http://httpfriidaamattsson.blogg.se/
den förra va från mig som du kanske förstod säger:

FRIDA alltså! ;D <3

2012-05-07 | 20:14:10
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
jag igen! säger:

Hehe, ;D <3

SV:

Hihi, <3

neej, DU! ;) taack,;D <3 men tur för henne att hon inte blev lik mig, eller stackars henne att hon är lik mig kanske..? :/ ;) <33

2012-05-07 | 20:37:43
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
emilia säger:

Åhh så söt hon är! Hur gammal är hon? <3

2012-05-07 | 22:21:54
Bloggadress: http://teamponnii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback