rubrik..?

Hej allihopa! :)
idag har vart en helt vanlig måndag, typ! öhm har väl egentligen inte så mycket att säga om dagen.. men förutom ett inslag av tre totala idioter till killar (nämner inga namn men fyfan va jag hatar dom) så var det en helt okej dag i skolan! :)
å sen när jag kom hem gjorde jag det vanliga, gav thelma mat, åt lite, satt vid tv'n tills mamma kom, gick ut med mamma och thelma, gjorde läxor och spelade piano :p och sen spelade jag och mamma lite kort med innan jag såg på halv åtta hos mej, mys! :)
men ja, detta blev ju ett extremt roligt inlägg.. xd eller inte. men tyvärr händer det inte sådär jättespännande saker i mitt liv just nu, men nu till kristihimmelsfärdslovet (låångt ord) blir det betydligt roligare! :)
då blir det troligtvis ett awesome filmmarathon med tjejorna, och sen blir det att åka med mamma och pappa till nån plats vid göta kanal och sova över där och så! så det blir nog asgött förhoppningsvis! :D
men nu ska jag strax sätta mej och glo på 2 1/2 män och göra smoothie! :)
å juste, måste hinna beställa konfirmationsklänning med!
men ha en fortsatt bra kväll alla, puss :*
fick bli en bild på thelmis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback