modig thelma!

Hej allihopa! :)
idag har vart en okej måndag, helt vanlig typ!
har haft normala lektioner och det har väl inte hänt sådär jättemycket spännande så skippar att skriva detaljer ;)
men sen var det en sjukt flummig bussresa hem, och sen när jag cyklat hem gav jag thelma mat och sen gjorde jag mat till mej själv med! :p fick bli rostbröd som jag "grillade" i stekpannan, med stekt ägg&bacon i + jordgubb&banan-smoothie och melon till efterrätt! :D asbra och asgott mellanmål!
sen läste jag tidningen lite, och sen vid halv sex-tiden gick jag till min moster och morbror för att hämta hö och havre till thelma, och då var min morbror framme vid lagården, så då stod vi och pratade om thelma och massa andra saker jättelänge, och sen tyckte han att vi kunde ta med thelma ut i fårhagen för att se hur hon reagerade på dom (hon ska ju trots allt gå med dom resten av sitt liv), så då gick vi dit, och hon va såå duktig! :D vi trodde liksom hon skulle vara jätterädd för dom andra och inte våga gå fram till dom och så, men hon bara skuttade iväg till dom andra och luktade och nafsade på dom, och t.o.m stångades lite med tackorna, haha! x)
så hon va superduktig och det kommer säkert gå jättebra sen när vi ska släppa ut henne! (hoppas vi!)
¨Å sen gick jag då hem med havren och höet, och sen satte jag in thelma och sen har jag typ suttit här vid datan och försökt leta nyheter, som vi har i so-läxa.. J*vligt synd bara att det typ inte hänt ett skit idag/i helgen (knappt iaf..) så hittade typ inga bra. Å så ska vi skriva typ 10 meningar om dom -.- jaja, skit samma!
nu ska jag iallafall stänga av datan och sen kolla lite på tv och sen sova!
hoppas ni haft en bra dag, puss :*
sötisen!
förresten tänkte jag kanske göra ett bildcollage eller ett inlägg bara med bilder på thelma, har så många bilder :p
så det kanske kommer upp nångång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback