Lunes ~

Hejsvejs allihopa! :)
idag har vart en helt okej måndag, särskilt nu i slutet av den!
å skolan va la okej, frida, lollo, elsa och jag hade rätt mycket att prata om nu efter helgen, höhö ;)
men vi hade rätt vanliga lektioner, började dock med UTEGYMPA kl 8 på morgonen x0 asså man dog lite där.. fast det va ändå inte såå farligt haha för vi körde bara typ brännboll, men ändå!
aja, sen slappade vi en hel timme i omklädningsrummet eftersom engelskan va inställd, och då satt vi och kollade på typ 100 avsnitt av "lilla bloggen" på youtube (tack ella!), asså HAHA han är ju kung asså xd vill typ gifta mej med honom, hahha x) helt underbar!
haha, och sen gick vi iaf upp mot skolan, och sen hade vi spanska. Sen va det lunch och sen matte, och sen sist hade vi gymnasieinformation! dock blev man absolut inte mer säker på vad man ska välja bara för det, snarare tvärt om :s nåväl, är ju ett tag kvar iaf, tack och lov!
men sen slutade vi iaf, och sen åkte jag hem till min bror som låg och kollade på film (jägarna 2, blä), så då va jag lite social med honom och vi satt och spelade lite gitarr och piano och så, ända tills mamma kom hem med mat!
å sen åt vi asgod mat, typ hemmagjord planka med skinka, potatissallad, frukt och baguette! (Y) bild kommer! :)
å sen så åt vi även lite efterrätt, eftersom johan åker tillbaks till afghanistan imån :(
men sen gick jag iaf ut med thelma en sväng, och sen gav jag henne mat osv.
Å nu sitter jag här och ska FÖRSÖKA få ihop ett inlägg om torsdagen och fredagen! haha, lite efter xd eller iaf om ridningen i torsdags!
så vi hörs strax, puss :*
bild från igår!

Kommentarer
Frida ;D säger:

SV:

Haha, nej, verkligen inte!..

;D <3

2012-05-07 | 21:06:32
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback